Авто новини світу: німецькі бренди втрачають позиції в Китаї | automotive24.com.ua

Німецькі автовиробники втрачають позиції в Китаї

Від захоплення до байдужості

twitter facebook whatsapp linkedin

Колись мільйони китайських покупців із захопленням скуповували європейські «тройки» та «п’ятірки», готові платити за престиж. Цікаво, що ще п’ять років тому в опитуваннях 80 % респондентів мріяли про німецький флагман. Сьогодні ситуація різко змінилася: за «Великим муром» місцеві бренди набирають оберти, а старий добрий прийом «подовжимо те, що вже є» більше не вражає.

Подовжені версії: просте, але неефективне рішення

Щоб догодити вимогливим пасажирам заднього ряду, у Шанхаї показали «L»-версії німецьких хітів:

  • Audi A6L: +132 мм довжини, батарея 107 кВт·год і заявлений запас ходу 770 км.
  • Mercedes CLA L: +40 мм кузова, із яких лише 10 мм дісталося заднім пасажирам, батарея 85 кВт·год із «теоретичними» 866 км.

За технічними характеристиками моделі виглядають переконливо, але на практиці конкуренти пропонують більше комфорту, гнучкі пакети опцій та привабливішу ціну.

Чому китайські бренди перемагають

Локальні виробники вчаться блискавично, не повторюючи чужих помилок і активно впроваджуючи фішки саме для китайського ринку:

  • автоматично адаптують дизайн під місцеві вподобання,
  • миттєво запускають нові лімітовані серії,
  • дотримуються всіх місцевих норм швидше за іноземців,
  • тримають ціни помітно нижчі, ніж у європейців.

Цей процес нагадує історію післяреволюційної Чехословаччини: спочатку ми з нетерпінням чекали імпортних товарів, а згодом зрозуміли, що «Škoda» та «Kofola» — перевірені та улюблені «коров’ячі доїни».

Що далі?

Німецьким гігантам час відмовитися від «подовженого конвеєра» й запропонувати ринку справді революційні рішення: автономне керування, просунуті мультимедійні системи або персоналізовані сервіси. Китайці голосують юанем за інновації, а не за зайві сантиметри довжини.