
Не копія, а… майже
Zeekr 9X не приховує натхнення британським «кулінаном»: плавні лінії, внушний «ніс» і масивні 22-дюймові ковані диски (кожне колесо полірують вручну 30 годин!). Та під капотом немає звичного 12-циліндрового монстра — його замінили гібридною системою з бензиновим 2,0-літровим турбомотором потужністю 279 к. с. та двома електромоторами (395 к. с. спереду, 503 к. с. ззаду). В результаті — 898 к. с., розгін до 100 км/год за 3 с і максимальна швидкість 240 км/год.
Запас ходу і архітектура
- Акумулятор: 60 кВт·год (CLTC до 380 км на електротязі).
- Швидка зарядка: з 20 до 80 % за 9 хв при потужності понад 240 кВт.
- Електрична архітектура: 900 В для мінімальних втрат.
Довжина — 5 239 мм, колісна база — 3 169 мм. Завдяки двом або трьом рядам сидінь і дверям, що відкриваються під кутом 80°, пасажири не зачіпаються при посадці.
Прохідність і «розумні» фішки
Пневмопідвіска змінює кліренс від 110 до 288 мм, що дозволяє долати підйоми до 70 % навіть у глибокому снігу. Електронна стабілізація на 48 В «гасить» крени, а автопілот SAE 3 із п’ятьма LiDAR і численними радарами та камерами дбає про вашу безпеку.


Трохи цифр і фактів
- Монітор для задніх пасажирів — 43 дюйма.
- Світловий «Ring Screen Star Diamond» — 43 343 індивідуально гравіровані грані.
- Ціна від 500 000 CNY (~63 000 €).
За півмільйона юанів ви отримуєте майже шість «китайських» Rolls-Royce, а запитайте себе: чи дарує оригінал за свої шість разів більше ціну стільки ж емоцій і технологій? Відповідь залишається за вами.