
І при цьому не нав’язують жорстких правил: замість заборон пропонують пільги та субсидії для «нових енергетичних транспортних засобів» (NEV), а бензиновим агрегатам додають додатковий статус.
Атмосфера Шанхайського автосалону
Шанхайський автосалон охопив вісім павільйонів, а по всьому місту висять білборди, що запрошують оглянути експонати. Серед них — електромобілі, гібриди та традиційні автівки, на багато з яких уже приймають попередні замовлення.
Технологічна свобода versus європейський «батіг»
- В Європі авкомпанії змушені скорочувати двигуни внутрішнього згоряння.
- У Китаї замість суворих норм стимулюють субсидіями для NEV.
- Водночас не забувають про престиж потужних моторів — і результат на обличчя.
Great Wall Motor дивує не вперше: минулорічний експеримент із дволітровим опозитним мотором уже викликав фурор, а тепер черга за «четвіркою». Ще недавно такий двигун був привілеєм відомих брендів, але GWM впевнено йде своїм шляхом.
Мотоцикл Souo: V8 під вашим сідлом
Інженери «Великої Стіни» встановили восьмерку в унікальний мотоцикл Souo («Душа»): 154 к. с., подвійна коробка передач, розгін до 100 км/год за 3,7 с та обмеження на 210 км/год. Три режими їзди — Travel, Sport і Rain.


Ексклюзивність і золоті деталі
Ліміт першої серії — всього 200 екземплярів, з яких 88 отримали «Founders Edition»: карбон, 24-каратні золоті вставки та номерні таблички з підписом голови GWM. Ціна — 288 800 юанів (~37 200 €), що майже вдвічі вище базової моделі.
Поки не відомо, чи викупили всі 200 одиниць, але виробник обіцяє розширити лінійку: від доступніших версій до повністю електричних. Китайські автолюбителі явно знають, чого хочуть — в Європі ж такі експерименти з V8 поступово зникають.