2025 Chevrolet Colorado – новинки середньорозмірного пікапа | авто новини україни – automotive24.com.ua

2025 Chevrolet Colorado: сучасний середньорозмірний пікап, який завойовує серця

Chevrolet Colorado вже неодноразово ставав нашим «Пікапом року» — попереднє покоління отримувало найвищу нагороду двічі, а нинішнє здобуло перемогу в 2024-му

twitter facebook whatsapp linkedin

З 2023 року модель отримала повністю оновлений дизайн, потужніші мотори та значно затишніший салон. У списку конкурентів — Toyota Tacoma, Ford Ranger і GMC Canyon. А в 2025-му зник базовий двигун LR2 Turbo, і тепер єдиний агрегат — турбований 2,7-літровий I4 із 310 к.с. (≈230 кВт) та 430 фут-фунтами (≈583 Н·м) крутного моменту.

Наші враження

Будь-якому спадкоємцю «Пікапа року» доводиться відповідати високим очікуванням, але Colorado тримає марку. Турбомотори чудово тягнуть — навіть у «нижчих» комплектаціях відчувається запас потужності, а восьмиступеневий «автомат» працює м’яко. На звивистих дорогах пікап поводиться майже як легковик — крени мінімальні, а керованість гостра.

Навіть версія LT комфортна й щедро оснащена: великий сенсорний екран 11,3″ та цифрова «приборка» 11″. Трохи псують враження дрібні «дешеві» вставки в оздобленні та нестача повноцінного заднього ряду для трьох дорослих, але загалом інтер’єр виглядає дорожчим, ніж коштує.

Прохідність і варіанти для бездоріжжя

Усі Colorado впевнено долають бездоріжжя, але справжній звір — ZR2 Bison від AEV. Тут 35-дюймові шини, п’ять сталевих захисних панелей, унікальна підвіска Multimatic і кліренс 31 см. Бампери розраховані під лебідку, а в кузові є кріплення для запаски — можна не боятися ні бруду, ні скель.

Витрати пального та динаміка

  • Привід: задній (RWD) в базі, повний (4WD) — опція.
  • Витрата в місті/на шосе: 19/23 милі на галон (≈8,1/6,5 л/100 км) без повного приводу.
  • З 4WD: близько 17/21 mpg (≈9,2/7,1 л/100 км), у ZR2 — до 16/16 mpg (≈10,7/10,7 л/100 км).
  • Розгін 0–60 mph (0–97 км/г): 6,0–6,9 с залежно від комплектації.

Безпека та технології

У «базі» є автоматичне екстрене гальмування, утримання в смузі та «авто-дальнобійник». За доплату доступні моніторинг «мертвих» зон, контроль зустрічного руху, адаптивний круїз та навіть огляд знизу кузова — зручно для кам’янистих ділянок.

Що варто спробувати?

Якщо шукати оптимальний баланс ціни й функціоналу, радимо Trail Boss: піднята підвіска, 32-дюймові «позашляхові» шини, блокування заднього диференціала та режими Off-Road. Інтер’єр простий, але все необхідне є, а бюджет залишається розумним.

Невеличкий лайфхак від редактора

Хоч Colorado ідеальний майже у всьому, в інтенсивних мегаполісах іноді відчувається «жага» турбіни — раджу стежити за тиском турбіни та міняти масло кожні 10 000 км. І ще цікаво: General Motors тестує гібридну версію i-Max на тій самій платформі — можливо, скоро побачимо ще більш економічний пікап!