
У новому поколінні GX з’явилося кілька приємних дрібниць, які роблять володіння цим позашляховиком ще комфортнішим:
- Стандартна регулювання кермової колонки по нахилу й вильоту на всіх комплектаціях;
- Усі версії тепер запам’ятовують налаштування сидіння водія, керма та дзеркал;
- Топові версії Overtrail і Overtrail+ отримали підняту на 25 мм (1,0″) підвіску та готові до підключення додаткові комутатори для аксесуарів.
Наші враження
Lexus GX залишається тим рідкісним «міським позашляховиком», який без проблем упорається і з повсякденними поїздками, і з легким трейлом. Дизайн успадкував фірмовий стиль бренду, а інтер’єри тішать гідною якістю матеріалів (хоча нам би хотілося трохи м’якшого пластику в деяких місцях). Під капотом — 3,4-літровий турбований V6 потужністю 349 к. с. (258 кВт) і 650 Н·м крутного моменту, що працює разом із 10-ступеневим «автоматом» і постійним повним приводом.
Витрата пального, на жаль, залишилася «традиційно Lexus»: близько 15,7 л на 100 км у місті та 11,2 л на 100 км на трасі (приблизно 15/21 миля на галон) — з урахуванням турбомотора це непогано, але далеко не економно.

Покращена прохідність для любителів бездоріжжя
Навіть базові версії GX здатні забратися далі асфальту завдяки міжосьовому диференціалу з електронним блокуванням і кліренсу 221 мм (8,7″). Та найцікавіші оновлення — у версіях Overtrail і Overtrail+:
- Кліренс 251 мм (9,9″) — зростання на 25 мм порівняно з минулим роком;
- Збільшені кути: підйому 26° (було 26°), з’їзду 21–23° і рампи 23–24°, а глибина броду виросла до 700 мм;
- Стандартні автокомутатори для підключення додаткових аксесуарів: прожектори, лебідка або компресор;
- Від’єднання переднього стабілізатора, електронне блокування заднього диференціалу, шноркель не потрібен — у базовому пакеті вже є антипробуксовочна система, контроль спуску та «ползання»;
- Опційно доступні обігрів двірників і форсунок фар для збереження огляду в непростих умовах.

Габарити салону та багажник
Усі пасажирам GX обіцяє комфорт: є версії на п’ятеро та семеро місць. За об’ємом багажника він майже не поступається Land Rover Defender 130:
- Складені третій/другий/перший ряди: 292/1 139/2 177 л (10,3/40,2/76,9 ft³);
- Зручність для ніг у рядах 1/2/3: 1 047/933/810 мм проти 993/975/806 мм у Defender.
Технології та комфорт
Великий 14″ сенсорний екран мультимедіа, 12,3″ «приборка», бездротові Apple CarPlay і Android Auto, підігрів і вентиляція передніх крісел, 10 динаміків, електричний багажник — усе це входить до базового набору. На старших комплектаціях додають:
- Проекційний дисплей і бездротову зарядку;
- Аудіосистему Mark Levinson на 21 динамік;
- Масаж передніх сидінь і електричний розкладний третій ряд;
- Пам’ять положення керма та сидіння, про яку ми вже згадували.

Безпека
GX оснащується пакетом Safety System+ 3.0: автоматичне екстрене гальмування та кермування, утримання в смузі, розпізнавання дорожніх знаків, адаптивний круїз-контроль, автоматичний дальній світло. Також у стандарті — моніторинг «сліпих» зон, допомога при перетині ззаду та датчики паркування. Камера кругового огляду йде в комплектації Premium+ і вище.
Яка версія найкраща?
На нашу думку, оптимальним вибором стане Overtrail: вона поєднує підвищений кліренс та «позашляхові» фішки зі збереженим комфортом на асфальті. Ціна базової версії GX550 Premium стартує від приблизно €60 000 (65 000 $), а топової Luxury+ — трохи менше €75 000 (82 000 $).