Нові авто новини світу: огляд Lexus LS 2025 на automotive24.com.ua

2025 Lexus LS: ювілейний флагман в очікуванні змін

Цьому седану представницького класу виповнюється 35 років, але ви, мабуть, помітили, що оновлення затяглося: за традицією кожні шість років з’являлося нове покоління, а нинішнє тримається вже сім років. У конкурентах — Genesis G90, BMW 7 Series та Audi A8

twitter facebook whatsapp linkedin

Що нового?

Чесно кажучи, змін майже немає. У 2024 році з’явилася бездротова зарядка для смартфона, кілька свіжих відтінків кузова та нові диски. Панель приладів із 12,3-дюймовим дисплеєм стала базовою для всіх комплектацій. У 2025 модельному році зміни не пішли далі торішніх.

Трохи вражень

Чи варто чекати шостого покоління? Після рестайлінгу 2021 року LS відчутно «ожила» — завдяки переналаштованій коробці та більш «жвавому» шасі. Руль став трохи гострішим, керованість — більш відгукливою, а крени в поворотах краще контролюються. При плавному старті LS поводиться по-«джентльменськи», а шумоізоляція працює відмінно.

Проте седан усе ще має свої капризи: педаль гальма іноді «пливе», а штатні шини, на жаль, подовжують гальмівний шлях. В інтер’єрі тішить елегантний дизайн і м’які крісла, але тіснуватий задній диван, застаріла мультимедіа (привіт, CD-плеєр!) і не найінтуїтивніший сенсорний екран трохи псують враження.

Динаміка та витрата

  • Бензинові версії оснащені 3,4-літровим V6 із двома турбінами, 416 к. с. та 600 Н·м. Коробка — 10-ступенева «автомат», привід — задній або повний.
  • 0–100 км/год за 5,0 с (за даними тестів моделі 2021) — гідний результат для «важковаговика».
  • Витрата за EPA: у місті/трасі 13/8 л/100 км (RWD) та 14/8,7 л/100 км (AWD).
  • Гібрид LS 500h поєднує 3,5-літровий атмосферник із двома електромоторами і нетиповою трансмісією «4-ступінчастий автомат + варіатор». Сумарна потужність — 354 к. с. та 475 Н·м, розгін до «сотні» за 5,2 с, а витрата в місті знижується до 10,7 л/100 км, на трасі залишається колишньою.

Безпека та «помічники»

Усі бензинові LS оснащені системою Lexus Safety System+ 3.0: автоматичне екстрене гальмування, утримання в смузі, адаптивний круїз, розпізнавання знаків і автоматичне дальнє світло — у базі. Гібриди отримали версію 2.5, але з опцією «руль у руки» — система Lexus Teammate дозволяє їхати без рук на шосе.

Комфорт і багаж

У седанів відмінний простір у багажнику і більше ніж достатньо місця для ніг ззаду — порівняно з Genesis G90. У всіх комплектаціях є бездротова зарядка, два екрани по 12,3″, бездротові Apple CarPlay/Android Auto та електрозанавіска на задньому склі. У бензинових версіях працює функція «телефон замість ключа» та 10″ проекція на лобове скло. У гібриді вона ще більша — 24″.

Три версії — що обрати?

  • Базова LS: 19″ колеса, 16-позиційні передні крісла, шкіряний кермо, двозонний клімат-контроль. Вартість близько €76 000 (RWD) та €79 000 (AWD).
  • F Sport: 20″ диски, фірмова решітка, спортивні накладки, алькантара в салоні, алюмінієві педалі та «ковзаюча» рамка дисплея. Ціни від €80 000 (RWD) та €82 000 (AWD).
  • LS 500h: виключно повний привід, 28-позиційні передні та 18-позиційні задні крісла з підгрівом і масажем, чотиризонний клімат-контроль і дерев’яні вставки. За цю розкіш попросять від €105 000.

В підсумку LS — це солідна «парковочна гірка», яка іноді прагне драйву, але, здається, їй бракує чіткої ідеї характеру. Якщо хочеться ультра-плюшу — зверніть увагу на конкурентів із Мюнхена та Штутгарта, а якщо хочеться більше драйву — гібрид додасть трохи вогнику.