
Bugatti повернулася до витоків: уперше з довоєнних часів вони запустили серійний атмосферний двигун V16 об’ємом 8,3 літра. Його довжина — майже метр, а потужність досягає вражаючих 1 000 к.с. (≈735 кВт). У поєднанні з трьома електромоторами це гібридне серце Tourbillon видає сумарні 1 800 к.с. та 1 700 Н·м крутного моменту.
Від ідеї до випробувань
Роботи розпочалися у 2021 році: інженери Bugatti та Cosworth відмовилися від «лампових» прототипів на одному циліндрі та одразу взялися за повноцінний V16. До 2023 року перший зразок уже тестували на динамометричному стенді — результат копіткої праці та суворих стандартів марки.
Чому V16?
- Емоційний відгук: характерний звук і плавна подача тяги.
- Високі оберти: до 9 000 об/хв, що рідко зустрінеш в «звичайних» атмосферниках.
- Гібридна синергія: миттєвий пусковий крутний момент від електромоторів.
Інженерний маніфест
Кожен компонент — від складного вакуумного колектора (plenum) до кованих деталей — розроблявся з прицілом на ідеальний баланс між формою та функцією. За словами проєктувальників, «це не просто механізм, це справжній витвір мистецтва».
Вражаючі цифри
Bugatti Tourbillon розганяється до 100 км/год за 2 секунди та може «розігнатися» до 445 км/год. При цьому запас ходу на електротязі становить близько 30 км, а завдяки найвищому ККД гібридної системи середня витрата пального не перевищує 9,3 л/100 км, що для гіперкара — норма.
Вартість та ексклюзив
Ціна такого дива інженерної думки починається від €2 500 000. За ці гроші ви не просто купуєте суперкар, а стаєте частиною історії автомобільної архітектури.