Škoda Superb 2.0 TDI: дизельна легенда серед авто середнього класу | авто новини України

Škoda Superb 2.0 TDI: Чому варто звернути увагу на цю модель

Автомобільний світ продовжує втрачати моделі середнього класу, які колись користувалися популярністю. Toyota Avensis, Ford Mondeo, Honda Accord – багато з них зникли з ринку. Але Škoda Superb продовжує тішити нас, залишаючись одним із найкращих варіантів на ринку. Сьогодні ми поговоримо про версію з дволітровим дизелем, яка обіцяє бути цікавим вибором

twitter facebook whatsapp linkedin

Що там із цінами?

Почнемо з цін. Найдоступніша версія Superb із бензиновим двигуном обійдеться приблизно в 39 000 євро. Версія з дволітровим дизелем коштує близько 43 500 євро. Так, ціни кусаються, але слід врахувати, що Škoda пропонує безліч сучасних систем безпеки, комфорту та розваг у цих моделях. Наприклад, покоління 2015 року з аналогічним мотором у перерахунку на сучасні гроші коштувало практично стільки ж, що свідчить про стабільність цінової політики.

Дизайн: простіше, але сучасніше

Якщо порівнювати з попереднім поколінням, новий Superb виглядає менш виразно. Передня частина зі шестикутною решіткою легко сплутується з іншими моделями Škoda, наприклад, Octavia. Але всередині все інакше: просторий салон, стильні елементи, як-от дерев'яні вставки та 13-дюймовий екран мультимедіа, радують око. Особливо вражають «розумні» поворотні регулятори, які дозволяють керувати кліматом, підігрівом сидінь та іншими функціями.

Комфорт на дорогах

Škoda Superb завжди славилася комфортом, і нова версія не стала винятком. Підвіска з можливістю регулювання жорсткості в 15 рівнях стала більш спортивною та зібраною. Автомобіль впевнено поводиться в поворотах, нагадуючи моделі BMW. Звісно, на великих нерівностях удари від коліс будуть помітні, але це не критично для більшості доріг.

Як щодо простору?

Салон став трохи ширшим – додатковий сантиметр на рівні плечей додає відчуття простору. Для ніг задніх пасажирів місця як і раніше достатньо, хоча порівняно з минулим поколінням його стало трохи менше. Багажник у версії ліфтбек пропонує 645 літрів об’єму, що на 20 літрів більше, ніж у попередника. Ці додаткові літри ховаються у бокових нішах, що робить їх корисними для зберігання дрібниць.

Дизель – король далеких подорожей

Дволітровий TDI потужністю 150 к.с. залишається ідеальним вибором для далеких подорожей. На одному баку об'ємом 66 літрів автомобіль може проїхати понад 1 100 кілометрів. Наприклад, у нашому тесті ми подолали 800 кілометрів із Чехії до Польщі зі споживанням 5,8 літра на 100 км. Це вражаючі показники, особливо на тлі електромобілів, чий реальний запас ходу рідко перевищує 500 кілометрів у холодну пору року.

Як працює двигун?

Двигун працює плавно, без ривків. На швидкості 130 км/год він обертається на 2 000 об/хв, що сприяє економному витраті палива. Турбіна додає потужності лінійно, без раптових стрибків. Шумоізоляція на висоті: мотор практично не чути навіть на високих швидкостях.

Що засмутило?

Не всі нововведення виявилися вдалими. Наприклад, важіль перемикання передач переїхав під кермо, а на його місці з’явилася вузька та непрактична ніша. Крім того, система утримання в смузі іноді занадто агресивно реагує, якщо водій недостатньо міцно тримає кермо, що може призвести до різкого гальмування. Добре, що всі ці системи можна вимкнути прямо з керма.

Цікаві деталі

  • Сидіння сертифіковані німецькими експертами зі здоров’я спини та оснащені функцією масажу.
  • Безпечний і потужний бездротовий зарядний пристрій для смартфона з вентиляцією запобігає перегріву пристрою.
  • Інфотейнмент-система з 13-дюймовим екраном працює без затримок і підтримує дзеркальне відображення смартфонів.

Підсумок

Škoda Superb 2.0 TDI – це чудовий вибір для тих, хто цінує комфорт, простір і економічність. Звісно, не всі нововведення ідеальні, але плюси значно переважують мінуси. Якщо ви шукаєте автомобіль для далеких поїздок і любите дизелі, цей Superb вас не розчарує.