
Як виглядає та які відчуття?
На перший погляд Tuareg — це серйозний претендент у сегменті середньокубатурних ендуро. Високий, стрункий і явно готовий до будь-яких пригод. Його довге, вузьке сідло переходить у піднятий бак, а позаду зручно розташовані ручки для порятунку мотоцикла з важкодоступних місць. Так, переднє світлодіодне освітлення викликає суперечливі емоції, але неможливо заперечувати, що це сучасне рішення.
Після посадки відразу відчувається: ергономіка продумана. Високе сідло (860 мм) і широке кермо ідеально підходять для активного водіння, а TFT-дисплей надає чітку та зручну інформацію. Єдиний мінус — невелике вітрове скло, яке явно не впорається з вітром, якщо ваш зріст перевищує 185 см. Але для невеликих дорожніх поїздок це не стане критичною проблемою.

Що під капотом?
Душею Tuareg став 660-кубовий рядний двоциліндровий двигун потужністю 80 кінських сил. Це той самий агрегат, що й у моделях Tuono та RS, але для Tuareg його доопрацьовано: збільшено кількість кріплень і додано захист для роботи у важких умовах. І хоча нижні оберти у цього двигуна могли б бути потужнішими, починаючи з 3000 обертів він проявляє свій характер, радуючи плавним лінійним прискоренням.
На міських вулицях Tuareg поводиться як легкий скутер, легко лавіруючи між машинами. На трасі він комфортний при швидкості до 120-130 км/год, хоча вітер під маленьким вітровим склом робить дальні поїздки менш приємними. Але варто звернути з дороги — і мотоцикл розкривається повністю. У багнюці, на лісових стежках і полях він демонструє свою істинну сутність.

Підвіска та керованість
Tuareg оснащено підвіскою з ходом 240 мм як спереду, так і ззаду, що робить його ідеальним для нерівних доріг. Неважливо, що під колесами — ями, пісок чи гравій, — мотоцикл впевнено проковтує всі перешкоди. Легка робота зчеплення та короткі, чіткі передачі роблять перемикання передач справжнім задоволенням.
На бездоріжжі Tuareg радує своєю керованістю. Контроль тяги та ABS можна вимкнути, а вузький бак дозволяє впевнено тримати мотоцикл колінами. Навіть у найскладніших умовах він залишається слухняним і дарує масу задоволення від їзди. Єдине, що могло б бути кращим, — це трохи більше потужності на низьких обертах, але й без цього Tuareg залишає чудове враження.

Гальма: спірний момент
Гальмівна система Tuareg налаштована скоріше на м’якість, що відмінно підходить для бездоріжжя. Однак на трасі в екстрених ситуаціях хотілося б більшої різкості. Але варто виїхати в ліс, як гальма починають показувати себе з найкращого боку, забезпечуючи стабільність і контроль.

Мій вердикт
Aprilia Tuareg 660 — це гідне продовження легендарного імені. Цей мотоцикл явно виділяється серед конкурентів своєю дорослістю та серйозним підходом до справи. Він легко справляється з асфальтом, але справжня магія відбувається на бездоріжжі. Цей мотоцикл ніби створений для того, щоб підкорювати гірські стежки, лісові дороги та багнюку.
Італійці виконали чудову роботу: зручний і продуманий дизайн, надійний двигун і висококласна підвіска. Звісно, є дрібні недоліки, але загалом Tuareg доводить, що він не дарма носить своє ім’я. Якщо ви шукаєте ендуро для пригод, яке не боїться багнюки й складнощів, Tuareg 660 — ваш вибір. А я вже уявляю себе з цим мотоциклом десь у Карпатах, із наметом і чашкою гарячого чаю біля багаття.