Škoda Elroq RS: Зовнішній блиск та внутрішні компроміси | авто новини України | automotive24.com.ua

Škoda Elroq RS: Стиль, який не вирішує практичних завдань

Автомобіль Škoda Elroq RS привертає увагу своїм сучасним та агресивним дизайном, але за гарним зовнішнім виглядом ховається низка суттєвих компромісів

twitter facebook whatsapp linkedin

Цей електросубкомпакт вагою близько 2,3 тонни створено для тих, хто хоче виділятися, але не очікує ідеальної практичності у повсякденній експлуатації.

Екстер’єр та дизайн

З першого погляду Elroq RS виглядає динамічно: мінімалістична решітка радіатора у поєднанні з яскравими елементами оздоблення надають йому незабутній образ. Особлива увага приділяється деталям – 20-дюймові колеса, агресивний передній бампер та ексклюзивний зелений колір, доступний лише у версії RS, підкреслюють спортивний характер авто. Проте, на мою думку, зовнішній вигляд не компенсує його недоліків у функціональності.

Технічні характеристики та динаміка

Під капотом цього електромобіля ховаються два двигуни, сумарно розвиваючі 340 кінських сил, що дозволяє розганятися до 100 км/год за 5,4 секунди. Але незважаючи на вражаючу цифру, максимальна швидкість обмежена 160 км/год, що поступається деяким конкурентам. Ще один спірний момент – швидкість зарядки: при використанні швидкої зарядної станції (потужністю 185 кВт) батарея заряджається з 10 до 80% за 26 хвилин, а від домашньої розетки – близько 8 годин. До речі, батарея у версії RS має об’єм 84 кВт⋅год (з них використовується 79 кВт⋅год), що, по суті, еквівалентно 20-літровому баку дизельного палива, але з заявленим запасом ходу у 377 км автомобіль часто не може похвалитися достатньою ефективністю.

Інтер’єр та оснащення

У салоні збережена загальна концепція базової моделі, проте з’явилися цікаві деталі: кермо, обтягнуте перфорованою шкірою з яскравим лимонним швом, спортивні сидіння з мікрофібри, оснащені пам’яттю, масажем та регулюванням підтримки попереку. Стандартно встановлено 13-дюймову мультимедійну систему, а за додаткову плату можна отримати тризонний клімат-контроль та розширений пакет комфорту для пасажира.

Ціни та ринкове позиціонування

  • У Чехії базова версія стартує від 800 000 крон (~31 600 євро)
  • На ринках Нідерландів автомобіль пропонується від 52 990 євро

На мою думку, Škoda Elroq RS – це спроба виробника створити преміум-модель з яскравим дизайном, але за зовнішнім блиском ховаються технічні та експлуатаційні компроміси. Автомобіль може сподобатися поціновувачам стильних рішень, проте практичним покупцям, швидше за все, доведеться шукати альтернативи з кращою динамікою, зарядкою та експлуатаційною ефективністю.