
Автогігант обирає «прогресивні» рішення, тому традиційні моделі поступаються місцем більш інноваційним варіантам. Ще у 1997 році Mercedes почав розширювати свою лінійку, представивши компактний «А-клас». Згодом бренд зміг опанувати й нові сегменти, включивши в портфоліо не лише класичні седани, але й комерційні автомобілі, створені у співпраці з іншими виробниками. Так з’явилися моделі, схожі за задумом на універсальні Kangoo, що знаходили застосування як для перевезення вантажів, так і для сімейних подорожей.
Особливості моделей
Дві з таких моделей – універсальні варіанти для сімейних потреб – завжди відзначалися оригінальним оздобленням: кольорові бампери та вікна, додаткові опції комфорту, такі як підігрів сидінь та керма, а також просторий багажник, здатний вмістити до 2390 літрів вантажу. При цьому ціна стартувала приблизно від 24200 євро і сягала до 26800 євро, що було досить доступно для даного сегменту.
- Продажі моделей сягали 30 тисяч одиниць на рік
- Моделі користувалися успіхом серед широкого кола покупців
- Mercedes планує зосередитись на більш прибуткових сегментах
Перспективи та нові напрямки
Незважаючи на стабільні показники продажів, керівництво компанії вирішило, що настав час оновити портфоліо, надаючи перевагу технологіям та дизайну, що відповідають сучасним вимогам. На мою думку, цей крок допоможе Mercedes зміцнити позиції в сегменті преміальних автомобілів, де інновації відіграють ключову роль. У майбутньому бренд має намір інвестувати в розвиток більш великих комерційних транспортних засобів, які принесуть стабільний дохід.

Цікаво відзначити, що співпраця з такими гравцями, як Renault та китайська компанія, поступово переходить на новий рівень: від прямих партнерств до більш гнучких бізнес-моделей. Можливо, незабаром ми побачимо моделі, назви яких будуть нагадувати про глобальну динаміку автомобільного ринку – як, наприклад, «Chinan». Це підтверджує, що зміни неминучі і завжди відкривають нові можливості.