
За дев’ять місяців минулого року компанія реалізувала близько 20 600 автомобілів, а в цьому ж періоді — лише 8 600, тобто продажі впали на 58 %. Голова Stellantis Карлос Таварес прямо заявив, що дилери демпінгують ціни та цим підривають репутацію Maserati. Він наполягає: сама модель варта уваги, а проблеми криються в невдалих стратегіях із великими знижками.
Звідки ростуть корені проблем?
Покупці преміальних спорткарів очікують від Maserati не лише вражаючу динаміку, але й комфорт для щоденних поїздок. Електричне купе GranTurismo Folgore при заявлених 761 к. с. важить 2 260 кг. Його батарея ємністю 92,5 кВт·год в реальних умовах забезпечує приблизно 300–350 км пробігу, а не заповітні 450 км. Конкуренти з більш доступного сегмента вже оснащують свої авто батареями, які долають 700–800 км без підзарядки.



GranTurismo 110 Anniversario: що змінилося?
До 110-річчя бренду Maserati випустила всього 110 машин: половина — у мідно-червоному Rame Folgore, половина — у темно-синьому Blu Inchiostro. Зовні вони відрізняються бронзовими дисками та ексклюзивним логотипом в салоні, але технічно це та сама Folgore. Спеціальна прострочка та фірмові емблеми виглядають ефектно, але не додають динаміки чи комфорту.



Автолюбителі та журналісти відзначають, що бензиновий трилітровий двигун Nettuno з віддачею до 550 к. с. виглядав би значно ефектніше. Наприклад, спорт-купе MC20 розвиває до 740 к. с. на бензині і звучить на трасі інакше. Саме такий силовий агрегат підкреслив би статус «ювілейки» та зробив її бажаною серед колекціонерів.
Поки ж перехід на електрику дається непросто: клієнти звикли до іншої «хімії» — шиплячого вихлопу та живого відгуку педалі газу. Якщо Maserati не скоригує позиціонування та модельний ряд, у найближчі роки може зіткнутися з подальшим падінням попиту й скороченням виробництва.