KTM на межі банкрутства: 265 тисяч мотоциклів на складах та мільярди боргів | Авто новини України

KTM на межі краху: 265 тисяч непроданих мотоциклів і мільярди боргів

Найбільший європейський виробник мотоциклів KTM опинився у критичній ситуації, що стала відомою під час судових розглядів. Основною проблемою став величезний борг у 2,9 мільярда євро та складські запаси у 265 тисяч непроданих мотоциклів, що дорівнює річному обсягу продажів компанії

twitter facebook whatsapp linkedin

Накопичені проблеми

Ця криза ставить під загрозу майбутнє компанії, яку австрійський уряд намагається врятувати від банкрутства. KTM, яка раніше вважалася зіркою світового ринку мотоциклів, зіткнулася зі швидким зростанням витрат на фоні зниження попиту. Проте головною причиною кризи стала нерозумна стратегія виробництва. Судові розгляди виявили, що компанія продовжувала виготовляти мотоцикли у величезних обсягах, ігноруючи реальні показники попиту. У результаті склади заповнилися продукцією, яка просто не продається. Щоб уявити масштаб проблеми, можна уявити ланцюг мотоциклів завдовжки майже 400 кілометрів.

Удар по фінансах і спроби реструктуризації

Складські залишки такого обсягу вимагали значних фінансових вкладень, що призвело до збільшення потреби у ліквідності на 440 мільйонів євро за два роки. Ця ситуація не лише збільшила витрати, а й створила ризик знецінення товарів. Надлишкове виробництво викликало здивування у аналітиків та експертів. Чому керівництво KTM на чолі зі Штефаном Пірером, який управляє холдинговою компанією Pierer Mobility, свідомо йшло на такі кроки, залишається загадкою.

Австрійський уряд активно втрутився в ситуацію, щоб запобігти масовим звільненням. Він виступає за реструктуризацію компанії та веде переговори з кредиторами, щоб дати KTM шанс на відновлення. Проте багато експертів вважають, що компанії все одно не уникнути банкрутства чи зміни власника.

Можливий вихід

Одним із найбільш імовірних сценаріїв називають можливе поглинання KTM індійською компанією Bajaj, яка вже володіє 49,9% акцій компанії. Якщо Пірер буде змушений залишити посаду керівника, це може значно спростити процес передачі контролю. Поки що доля KTM залишається невизначеною, і остаточне рішення з цього питання очікується після Різдва.

Підсумки

Ситуація з KTM підкреслює важливість збалансованої стратегії управління виробництвом і попитом. Проблеми компанії стали наслідком не лише економічних чинників, а й управлінських помилок. Чи зможе KTM знайти шлях до відновлення, стане відомо в найближчі місяці, однак поточне становище вимагає негайних і рішучих дій.