Volkswagen і його неудачі в електромобільній програмі | авто новини України - automotive24.com.ua

Як Volkswagen намагається врятувати свій провальний електромобільний проєкт

Відомо, що Volkswagen вже давно зробив ставку на електромобілі. Однак, незважаючи на всі зусилля, компанія продовжує стикатися з невдачами на цьому ринку. І ось тепер, замість того, щоб змінити свій підхід, VW вирішує врятувати свою програму за допомогою... фальшивих звуків і штучного перемикання передач. Ну що сказати, хлопці, тримайтеся, якщо вам подобається все штучне!

twitter facebook whatsapp linkedin

Що там по грошах?

Давайте розберемося з цифрами. Цього року продажі електромобілів VW в Європі, незважаючи на штучні пільги і підтримку з боку Європейського Союзу, залишають бажати кращого. Наприклад, модель ID.3, яка мала стати «електричним бестселером», була куплена лише 40 811 разів, що на 20% менше, ніж минулого року. ID.4 продали тільки 45 650 разів, що на 31% менше, ніж рік тому. Модель ID.5 взагалі ледь «переступила» 8 000 продажів, а це цілих 59% падіння. По суті, ці цифри відображають не просто спад, а справжню катастрофу.

Якщо взяти всі електричні автомобілі компанії разом, то їх продажі склали 118 212 автомобілів. Для порівняння, наприклад, Golf продали майже в два рази більше — 165 370 автомобілів. А якщо подивитись на давно застаріле Polo, то його продажі склали 105 491 штуку. Порівняйте це з цифрами по електромобілях — ви самі бачите, що справи у VW йдуть зовсім не так, як вони того очікували.

І що далі?

Незважаючи на всі ці проблеми, Volkswagen не збирається зупинятися. На автосалоні в Лос-Анджелесі глава відділу розробки компанії, Кай Грюнитц, заявив, що до 2027 року компанія планує випустити ще 11 нових електромобілів. Але ось питання: чи буде це реальне покращення чи продовження того, що ми вже бачили? Одне з найбільш дивних заяв — це відмова від двоступеневих коробок передач для електромобілів. Причому VW стверджує, що для таких коробок немає попиту. Це, звісно, дивно, тому що ринок вже бачить, як вони стають популярними у інших виробників. Але, можливо, тут йдеться про економію грошей і небажання ризикувати з новими технологіями.

Великий експеримент з фальшивими передачами

Але ось саме цікаве. VW подумав, що врятує ситуацію за допомогою... фальшивих перемикань передач! Звучить смішно, правда? Але насправді компанія тестувала механічні перемикачі передач для електромобілів, і, як виявилося, це не спрацювало. Хоча вони подумали, що ідея симулювати перемикання передач може зацікавити водіїв, все ж вирішили відмовитись від неї. Однак це не завадило компанії думати про інші фальшиві рішення — наприклад, посилення звуку в автомобілі. Тобто, VW хоче додати штучний звук в свої електромобілі, щоб вони звучали більш «гучно» і «динамічно». Ну так, тому що, хто не хоче, щоб його електрична машина звучала як спортивний автомобіль, правда?

Чому це не врятує ситуацію

Давайте на секунду забудемо про ці «нововведення». Навіщо всі ці фальшиві покращення, якщо основне питання не вирішене? Електричні автомобілі, як і раніше, не відповідають на реальні потреби більшості споживачів. Так, вони екологічні, але люди хочуть щось більше, ніж просто «тихе» водіння і низькі експлуатаційні витрати. Чесно кажучи, такі зміни скоріше підкреслюють, що Volkswagen продовжує ігнорувати реальні вподобання своїх покупців. Намагатися покращити машину за допомогою штучного звуку або симуляції перемикань передач — це не той крок, який врятує компанію від краху її електричної програми.

Отже, друзі, незважаючи на всі зусилля, Volkswagen явно втратив зв'язок з реальністю. І, здається, їх порятунок — це просто черговий обман, який намагається приховати невдалі спроби адаптації на ринку електромобілів.