
Криза торкнулася не лише Volkswagen, але й інших великих брендів, таких як Mercedes-Benz, який готується до масових звільнень та закриття заводів. Однак у центрі цього процесу знаходиться Volkswagen, який кілька років тому поставив все на електромобілі, але тепер він стикається з великими проблемами, про які попереджали експерти.
Що відбувається з Volkswagen?
В одному з логістичних центрів в Ессені були зроблені фотографії тисяч нових автомобілів, які ніхто не купує. Це не просто звичайне зберігання машин, як можна було б подумати. Деякі з них стоять там вже більше року. Це викликало тривогу серед працівників, які кажуть, що такого вони ще не бачили. Автомобілі привозять, але майже не забирають. В основному це автомобілі Volkswagen та Audi з високими цінами, які тепер важко продати.
Парковка, яка переповнена
Ця парковка в Ессені оцінюється в 300 мільйонів євро. Але це лише одна частина проблеми для Volkswagen. Багато автомобілів були привезені ще влітку минулого року, а тепер вони втрачають свою вартість, адже старі моделі вже не можуть продаватися за тими ж цінами. Придеться знижувати ціну на десятки відсотків, якщо компанія взагалі хоче їх продати.
Що далі? Очікуються великі знижки
Проблема ускладнюється тим, що машини стоять на відкритому повітрі, і вологість на складі досить висока, оскільки це портове місто. Це може призвести до додаткових пошкоджень автомобілів, якщо ситуація не зміниться. Однак не все так погано — власники парковок також виграють від цієї ситуації, оскільки автовиробники платять за зберігання автомобілів. Тим не менш, це не вирішує основну проблему Volkswagen: їм потрібно продавати машини, які люди можуть собі дозволити.
Що з іншими брендами?
Разом з Volkswagen проблеми переживають і інші німецькі компанії. Наприклад, Mercedes-Benz також стикається з падінням попиту і вже готується до скорочення виробництва. Економісти, такі як Франк Швопе з Ганноверського університету, кажуть, що найближчим часом автовиробники будуть влаштовувати розпродажі, щоб позбутися від «непопулярних» моделей. Це означає, що покупці можуть розраховувати на хороші знижки, які, за словами Швопе, можуть досягати 30-40% від початкової ціни.
Що стосується клієнтів?
Що стосується клієнтів, то вони безумовно виграють від кризи, оскільки зможуть купити автомобілі з великими знижками. Це ідеальний момент, щоб придбати нове Audi або Volkswagen за ціною, яка буде значно нижчою за стандартну. Однак такі знижки можуть тривати недовго, оскільки ринок уже починає заповнюватися цими машинами, і в майбутньому ціни можуть знову підвищитися.
Висновок: що далі?
Німецький автопром зараз знаходиться на роздоріжжі. Поки що ситуація не катастрофічна, але вона вимагає швидкого рішення. Volkswagen і інші компанії повинні подумати, як повернути клієнтів і запропонувати автомобілі, які будуть відповідати попиту на ринку. Якщо цього не відбудеться, криза буде загрожувати не лише продавцям, але й виробникам автомобілів, яким доведеться боротися з переповненими складами та падінням цін на свої машини.
- 300 мільйонів євро — вартість однієї з парковок Volkswagen в Ессені.
- Знижка на автомобілі може досягати 30-40% в найближчі тижні.
- Машини, які не продаються, починають втрачати свою вартість через тривале зберігання.
- Найближчим часом автовиробники, можливо, влаштують розпродаж своїх моделей.