
Здавалося б, у Bugatti Tourbillon із його 1 800 «коней» показник вражаючий, особливо з огляду на гібридне «підживлення». Але Hennessey вирішили не зупинятися на досягнутому: їхній Venom F5 спочатку видав 1 847 к. с. з 6,6‑літрового V8, а після модифікації Evolution двигун Fury передав на колеса рекордні 1 514 кВт — це цілих 2 059 «коней»!
Що нового в Evolution?
- Турбокомпресори Precision 7680 більшого розміру;
- Легкі алюмінієві поршні та шатуни;
- Титанову вихлопну систему;
- Модернізовану систему впорскування палива.
Тепер розгін 0–320 км/год відбувається за 10,5 с, чверть милі (≈402 м) — за 9,82 с при 272 км/год, а половина милі — за 14,44 с на швидкості 353 км/год.
Як їх продавали
Перша партія з 12 автомобілів розійшлася по $1,6 млн (≈€1,47 млн), потім ціну підняли до $2,1 млн (≈€1,93 млн). Половину машин розкупили ще до старту виробництва — фантастика!
Аеродинаміка та керованість
Спліттер спереду, бічні стабілізатори, направляючі пластини під днищем та Gurney‑флап на кормі — усе це працює на стабільність і притискну силу. Нове налаштування амортизаторів перетворює керування на майже космічний досвід.



Про гроші та приємні дрібнички
Пакет Evolution оцінюється в $285 000 (≈€262 000), але діє лише разом із базовим Venom F5. А базовий коштує ті самі $2,1 млн (≈€1,93 млн). За таку суму Hennessey навіть запропонує вуглецевий тримач для напоїв та обшивку ковшеподібних сидінь — дрібниці, але приємно.
Цікавий факт
Щоб отримати аналогічні 2 059 к. с., знадобилося б майже вісім Skoda Octavia RS (кожна з 265 к. с. та вагою від 1 520 кг) — повноцінний автопарк замість одного гіперкара!
Особисто мені здається, що така звірюка більше схожа на експеримент інженерів, ніж на машину для щоденної їзди, але фанатів швидкості це навряд чи зупинить.