
- Нові відтінки кузова: Vegas Red, Frozen Pure Gray і Zandvoort Blue для «прокачаного» M240i
- Шестигранне кермо в базі та плоский руль у версіях M Sport
- Оновлені диски та мультимедіа з покращеним підсвічуванням салону
- Додаткова потужність для «прокачаного» M2 (+20 к. с.)
Перше враження
У лінійці, де SUV затуляють увесь модельний ряд, 2 Series нагадує про витоки BMW: тут мінімум зайвого — тільки щільний контакт із дорогою та азарт за кермом. Це зовсім не «відстань від кросовера», але драйв і керованість викликають усмішку на кожному повороті. Особисто я вважаю, що саме в такому компактному купе криється справжній дух бренда.
Двигуни та витрати
230i: драйв за розумні гроші
2,0‑літровий турбо‑4 видає 255 к. с. та 400 Н·м. Розгін до 100 км/год займає близько 5,5 с, а витрата — приблизно 9–10 л/100 км у місті та 7–8 л/100 км на трасі.
M240i: коли хочеться більшого
3,0‑літрова турбо‑шестірка генерує 382 к. с. та 500 Н·м. Сотня за 4,1 с, а середня витрата тримається на рівні 10–7 л/100 км. Достатньо для щоденних поїздок і вражаюче для коротких ривків по трасі.

Цікавий факт
Перше компактне купе BMW з’явилося ще 1966 року — це був легендарний 2002 ti, який проклав шлях «маленьким та ненажерливим до поворотів».
M2: крихітний монстр
Найпотужніший малюк у лінійці — справжнє свято для фаната драйву: гостре рульове керування, задній привід, ручна коробка у опції та приріст потужності для 2025 року. Якщо хочете порцію адреналіну, M2 легко стане у ряд із найкращими спорткарами.
Техно-оновлення
BMW ОС 8.5 зробила інтерфейс зручнішим: тепер клімат-контроль можна налаштовувати з екрану без нескінченних натискань. Штатні Apple CarPlay та Android Auto, бездротова зарядка й опція «круговий огляд» завершать картину.

Комфорт та практичність
Незважаючи на спортивний характер, всередині достатньо місця навіть ззаду: водієві зростом до 180 см комфортно, а задні сидіння здивують гостей. Панорамний дах трохи відбирає простору над головою, але багажник із легкістю прийме пару валіз для виїзду на вихідні.
Безпека та асистенти
- Автоматичне екстрене гальмування
- Контроль «сліпих зон» та попередження про виїзд зі смуги
- Опції: адаптивний круїз, автоматичний дальнє світло та звук Harman Kardon

Чи вартий своїх грошей?
Базова 230i коштуватиме приблизно €37 000, а M240i — близько €46 000. Так, це дорожче за багатьох конкурентів, але 2 Series — не про «пасажирів і багаж». Якщо вам важливіший багажник і «пасаж» на задньому сидінні, SUV здасться практичнішим, але він ніколи не подарує того легкого «крену» в поворотах, як у BMW. Якщо для вас керування — це неформальне задоволення, а не просто спосіб дістатися з точки A в точку B, загляньте в салон цього купе — вам там сподобається.