
Якщо у вас у гаражі стоїть класичний автомобіль, ви, скоріш за все, просто відпускаєте капот з невеликої висоти та слухаєте звичайне «щёлк». Але у власників нового електричного Charger від Dodge усе набагато цікавіше: звичайний хлопок може перетворитися на потенційну поломку замка. І все це через хитру конструкцію, яка потребує чіткої послідовності дій.
Що не так із капотом
У електромобілів під переднім моторним відсіком іноді немає звичного двигуна — там «frunk», додатковий багажник. І якщо звичайні автомобілі відкриваються та закриваються кілька разів на рік, то в електромобіля цей процес може повторюватися щодня. Цікавий факт: термін «frunk» вперше застосували інженери Tesla у 2008 році, і з того часу багато брендів перейняли цю «фішку». Кожен другий механік жартує, що тепер він не лише автослюсар, але й інструктор із йоги: «постукайте тут, натисніть там».
Як правильно закрити
Інструкція від виробника
- Опустіть капот так, щоб металеве «вушка» лягло точно на защіпку.
- Обома руками злегка натисніть по краях до чути «щёлк».
На перший погляд усе просто, але рухи мають бути максимально точними — один невдалий рух, і механізм погнеться. Тоді кнопка відкриття перестане реагувати, і доведеться шукати аварійний трос під панеллю.

Чому це викликає питання
Здається, що ускладнення механізму — не найкращий крок для бренду, що позиціонує себе як надійний. Навіщо винаходити велосипед, якщо класична система з важелем працює десятиліттями без сервісних сюрпризів? Плюс ускладнене рішення, ймовірно, дорожче у виробництві та ремонті.
Моя думка
Досить дивний хід від Dodge: з одного боку — сучасний дизайн та електрична «начинка», а з іншого — дрібниця, що псує враження. Сподіваюся, виробник врахує відгуки та запропонує більш надійний варіант. А поки що — запам’ятайте два прості кроки та перевіряйте капот двічі, щоб не залишитися «без дверцят» передньої панелі!