
Новий підхід до дизайну та аеродинаміки
Модель DS No 8 натхнена концептом Aero Sport Lounge 2020 року та являє собою гібрид між SUV і ліфтбеком. На відміну від попередніх автомобілів DS, розробка No 8 почалася з аеродинаміки, а не з зовнішнього вигляду. Кінцевий коефіцієнт лобового опору автомобіля становить лише 0,24, що робить його одним із найбільш аеродинамічних авто у своєму класі. Для порівняння, еталон цієї категорії — Tesla Model Y — має коефіцієнт 0,23.
Деталі дизайну, такі як світлодіодні фари DS Lightblade, допомагають оптимізувати потік повітря, зменшуючи лобову площу автомобіля. Ключовою особливістю передньої частини став світловий логотип та впізнавана решітка радіатора, завдяки яким автомобіль можна розпізнати з відстані до 100 метрів.



Електрична платформа та запас ходу
DS No 8 побудований на платформі STLA Medium і оснащений батареєю ємністю 97,2 кВт·год, що дозволяє автомобілю долати до 750 км на одному заряді. Цей показник перевершує навіть Peugeot e-3008 Long Range із такою ж батареєю. DS пропонує кілька модифікацій автомобіля: з переднім та повним приводом.
На цьому тлі бренд акцентує увагу на повністю електричній лінійці своїх автомобілів, хоча не виключає, що у майбутньому окремі моделі можуть отримати й гібридні версії.
Інтер’єр: стиль, функціональність та сталість
Салон DS No 8 виконаний у кращих традиціях французького стилю, але з акцентом на екологічність та увагу до деталей. Основним елементом інтер’єру став 16-дюймовий центральний дисплей, який керує всіма функціями автомобіля, включаючи клімат-контроль, і підтримує голосові команди, що робить керування авто зручним. Також встановлено додатковий дисплей на панелі приладів і преміальна аудіосистема Focal Electra 3D із 14 динаміками.
Ергономіка салону продумана до дрібниць. Наприклад, у сидіннях, розроблених спільно з компанією Sabelt, використовуються антибактеріальні матеріали, які регулюють вологість. Вбудовані підігрівачі сидінь і унікальні вентиляційні отвори на рівні шиї забезпечують комфорт у холодну пору року, знижуючи при цьому витрати енергії.
Alcantara салону виконана на 68% із перероблених матеріалів, а текстиль в інтер’єрі — на 60–96% із перероблених волокон. Для шкіряної обробки використовується натуральний дубильний розчин із листя оливи. Хромовані елементи замінено матовими лакованими поверхнями, алюмінієм та нержавіючою сталлю.



Технології та інновації
DS No 8 отримав передові технології, такі як:
- Head-up дисплей,
- Інфрачервоне нічне бачення,
- 360-градусна камера,
- LED Matrix-фари з дальністю світла до 400 метрів.
Системи допомоги водієві включають:
- Напівавтономне водіння з функцією зміни смуги на швидкості 70–140 км/год,
- Передбачуваний адаптивний круїз-контроль,
- Систему активної підвіски, яка сканує дорогу перед автомобілем і регулює амортизацію на кожному колесі окремо для підвищення комфорту та керованості.
Що з цінами?
Попередні ціни на DS No 8 варіюються від 60 000 до 75 000 євро, що робить його конкурентом таких моделей, як Tesla Model Y та Mercedes-Benz EQE. Вихід автомобіля на ринок заплановано на другу половину 2024 року. Проте, назвати цей автомобіль доступним для широких мас складно.
Висновок: нова ера DS
DS No 8 символізує новий етап у розвитку бренду, поєднуючи вишуканий дизайн, інноваційні технології та екологічний підхід. Цей електричний фастбек — не лише спроба закріпитися в преміальному сегменті, а й заявка на успішне майбутнє марки DS. Як автомобіль проявить себе на дорогах, ми дізнаємося вже найближчими місяцями.