
Але для «оживлення» електричного флагмана Cadillac Celestiq це один із варіантів вирішення проблеми «мертвої» 12‑вольтової батареї. І навіть альтернативний спосіб далекий від уявлення «user‑friendly».
Трохи історії: від Escala до Celestiq
Ще в 2016 р. Cadillac представив концепт Escala, який мав позмагатися з Bentley та Rolls Royce. Після рішення GM повністю перейти на електромобілі концепт перетворили на серійну модель під ім’ям Celestiq. Дебют обіцяли в березні 2020 р., але через затримки презентація відбулася лише в липні 2022 р., а перші авто потрапили до власників у 2023 р. Виробництво — виключно ручне, кожен автомобіль збирається за індивідуальним замовленням, формування специфікації може зайняти місяці.
Ціни та тираж
- Початкова вартість: $340 000 (€312 000)
- Довжина: 5,5 м
- Плановий обсяг: до 250 автомобілів на рік
- Фактичні поставки (на сьогодні): близько 26 шт.

«Квест» з багажником
Якщо стандартний доступ до моторного відсіку закритий (двері відкриваються лише електронікою), то дістатися до 12‑в АКБ можна лише через багажник. Перший варіант — зняти стартовий модуль, дістати з нього аварійний ключ, відкрити багажник, проповзти крізь салон і вручну потягнути тягу під капотом. Звучить дивно? Це «елітна» розкіш у дії.
Більш «цивілізований» метод
Колеги з Car Buzz запропонували альтернативу: у багажнику зняти декоративний щиток підлоги, дістати органайзер і знайти гвинт із «гвинтовою» гайкою. Відкрутивши його, знімаєте обшивку і отримуєте доступ до «альтернативних» контактів батареї. Підключаєте «прикурювач» до них і заводите автомобіль як звичайно. Без гімнастики та пролазів через багажник.

Чи варта гра свічок?
Звичайно, більшість власників у таких ситуаціях викличуть сервіс Cadillac, який працює 24/7. Але якщо пригадати, скільки часу займе очікування евакуатора та процедура «прикурювання», може статися, що пару літрів «дизеля» в генераторі ви віддасте швидше. А ще цікаво: чи знали ви, що в літровому баку старих моделей Cadillac вміщувалося близько 80 л? Сьогодні ж Celestiq обходиться без «механа» взагалі.