
Тому нова лінійка Terra і Traveler отримає не турбований трициліндровий мотор, а атмосферний чотирициліндровий бензиновий агрегат.
Чому відмовилися від трициліндровки?
Раніше ходили чутки про «гарматний» турбо‑трициліндровий двигун, але VW обрав спокійніший варіант: класичний атмосферник. Така конструкція менше шумить і дає передбачуваніший крутний момент — важливий фактор, коли двигун працює лише в режимі «електрогенератора».
Запас ходу зріс на третину
За допомогою «гібридного генератора» значно зросла дальність поїздки: замість 560 km стало понад 800 km. Це приблизно 500 миль (804 км) проти початкових 350 миль (563 км), що дає упевненість, що заправки вистачить на кілька днів активного використання.
- Електробатарея: 60 кВт·год замість 120 кВт·год.
- Двигун: атмосферний 4‑циліндри, без турбіни.
- Виробництво мотора: Silao, Мексика — ніяких 25% тарифів при імпорті в США.
Цікаві факти
Чи знали ви, що Silao в штаті Гуанахуато вважається одним із найбільших автомобільних хабів Латинської Америки? Там же збирають двигуни для багатьох моделей VW і Audi. Завдяки цьому мотор не обкладуть американськими митами — економія для покупця може сягати кількох тисяч євро.
Невелике зауваження
Так, Harvester трохи повільніше «розганяється до сотні» порівняно з чистим електромобілем: динаміка близько 8–9 секунд замість приблизно 6 секунд. Але з урахуванням зменшеної ваги батареї (60 кВт·год проти 120 кВт·год), економії електроенергії та можливості заправитися на будь‑якій АЗС — це цілком компромісна жертва.
В підсумку VW робить ставку на практичність і гнучкість: майже як «автономний генератор» на борту, готовий прийти на допомогу, коли заряд закінчиться.