
Незабаром він з’явиться під капотом моделей Symbioz і Captur, де видаватиме рівно 160 к. с. – трохи більше, ніж у Dacia Bigster Hybrid (155 к. с.).
Чому гібриди досі популярні?
Поки багато покупців вагаються переходити на повністю електричні автомобілі, попит на гібриди залишається високим. З моменту появи 1,6‑літрового агрегата «E‑Tech» у 2021 році Renault продала вже 750 000 гібридів. За перші місяці цього року частка гібридних моделей в Європі зросла на 7,8 % – чудовий результат для утримання клієнтів.
Що всередині нового агрегату?
- Бензиновий двигун 1,8 л з уприскуванням під тиском 350 бар;
- Акумулятор ємністю 1,4 кВт·год;
- Два електромотори: основний 36 кВт (49 к. с.) та стартер‑генератор HSG на 15 кВт (20 к. с.);
- «Мульти‑режимна» коробка без зчеплення й класичних передач – чотири «реальні» передачі, які в зв’язці з електромоторами створюють ефект безступеневого варіатора.
Динаміка та витрати
Завдяки збільшеному об’єму та електропідтримці розгін до 100 км/год у Symbioz тепер займає 9,1 с, у Captur – 8,9 с (проти понад 10 с раніше). Renault обіцяє зниження витрат палива на 40 %: в середньому 4,3 л/100 км замість 4,7 л/100 км. Викиди CO₂ становлять 98 г/км у Symbioz і 99 г/км у Captur. Крім того, вантажопідйомність причепа зросла з 750 кг до 1 000 кг.

М’який гібрид для Symbioz
Окрім «повноцінних» гібридів, для Symbioz вводять «м’яку» гібридну версію з турбомотором 1,3 л на 140 к. с. та механічною коробкою. Тут заявлено витрату 5,9 л/100 км і 134 г/км CO₂ – непогано для «механіки».
Коли чекати новинки?
Виробництво нових моделей уже розпочато, а перші поставки в Європі почнуться з липня. Якщо хочеться одночасно заощаджувати на пальному і не «пересідати» на повністю електромобіль, ці новинки від Renault варто взяти до уваги!
Дотепний факт
Чи знаєте ви, що першими гібридами оснащували ще в кінці XIX століття? Тоді електродвигун допомагав бензиновому лише при розгоні – майже як у сучасних системах «м’якого» гібрида!