
Цей двоциліндровий двигун об'ємом 900 куб. см забезпечував потужність у 50 кВт, дозволяючи розганятися до 200 км/год — це було вражаючим показником для мотоцикла того часу. Це був перший серійний мотоцикл з аеродинамічним обтічником, який закривав кермову систему.
R 90 S користувався популярністю не лише серед звичайних громадян, а й серед спортсменів, які брали участь у перегонах. У 1976 році гонщики Ганс-Отто Бутенут і Гельмут Дене здобули перемогу на ньому у змаганнях Tourist Trophy на острові Мен. У цих перегонах брали участь виключно серійні мотоцикли. Того ж року Стів Маклафлін виграв 200-мильну гонку Daytona, а його напарник Редж Прідмор став першим чемпіоном AMA Superbike.
Сьогодні ж модель R 90 S — це рідкісний та дорогий раритет, випущений у кількості 17 455 екземплярів. На жаль, честь цих мотоциклів була втрачена, адже нічого вічного не існує. Однак у приватних колекціях досі можна зустріти цю модель, і її ціна, яка залежить від технічного стану, часом буває захмарною.
Що стосується BMW R 12 S, то це швидше продовження R 90 S, створене на основі моделі R 12 nineT. Ключовими елементами дизайну нового R 12 S є обтічник із тонованим вітровим склом на кермі, а також алюмінієві поверхні бака та задньої частини, вкриті прозорим лаком. Ця інформація про дизайн була оприлюднена Александром Баканом, провідним дизайнером BMW Motorrad. Дизайн доповнюють такі елементи, як кермо, амортизаційні труби та спиці коліс.



Оснащення
BMW R 12 S пропонує стандартний пакет оснащення Comfort, орієнтований на комфорт і зручність як у міських умовах, так і на довгих маршрутах. Серед ключових функцій — асистент старту на схилі, який допомагає впевнено рушати на підйомах, та система підігріву рукояток, що забезпечує комфортну їзду в холодну пору року. Круїз-контроль дозволяє водієві підтримувати постійну швидкість на трасі, знижуючи втому під час тривалих поїздок. Безпеку на дорозі підсилює сучасна електроніка, яка робить керування мотоциклом більш стабільним і передбачуваним.
Для більш вимогливих власників BMW пропонує додаткові опції, які розширюють функціонал мотоцикла. Система контролю тиску в шинах дозволяє стежити за їхнім станом у режимі реального часу, мінімізуючи ризик раптової втрати керованості. Також доступна сигналізація для захисту мотоцикла від крадіжки та система екстреного виклику, яка автоматично передає сигнал про допомогу у разі аварії чи іншої неприємності. Інноваційна технологія Connected Ride Control інтегрує мотоцикл із мобільними пристроями, надаючи додаткові можливості керування та налаштувань. Замість класичних аналогових приладів можна вибрати сучасний цифровий дисплей, який поєднує стиль та інформативність, надаючи всю необхідну інформацію на одному екрані.
Думка редакції
BMW R 12 S — це поєднання традицій і сучасних технологій. Ця модель створена спеціально для шанувальників легендарного R 90 S. Що ж, подивимось, наскільки популярною стане ця новинка. Але, як показує практика, якщо виробник звертається до ностальгії за легендарними моделями і створює їх сучасне продовження, це завжди знаходить відгук у серцях прихильників.