
Це був середньорозмірний сімейний п’ятидверний хетчбек із переднім приводом і поздовжнім чотирициліндровим двигуном із верхнім розподільним валом. Двигуни об’ємом 1,5 і 1,75 літра забезпечували автомобілю гідні технічні характеристики для свого часу.
Розробка історичного автомобіля під назвою Austin Maxi розпочалася у 1965 році на заводах British Motor Corporation. Це був останній автомобіль, створений під керівництвом легендарного конструктора Алека Іссігоніса, який раніше прославився створенням знаменитого Mini. Після злиття British Motor Corporation із Leyland автомобіль став першим продуктом нової групи British Leyland. Назву "Maxi" було обрано, щоб нагадати покупцям про Mini, випущений десятьма роками раніше.
Попри просторий салон, функціональність та інноваційний дизайн, продажі Austin Maxi не виправдали очікувань. За 12 років виробництва було реалізовано менш ніж 500 тисяч одиниць. Основною стратегічною помилкою компанії стало те, що Maxi залишився єдиним хетчбеком у модельній лінійці.
Особливості конструкції та перші версії
Austin Maxi отримав просторий кузов завдовжки 4000 мм із колісною базою 2640 мм. Задні сидіння можна було складати у двох напрямках: уперед для збільшення багажного простору або назад, перетворюючи салон на імпровізоване спальне місце. На той час це було щось нове в автомобілебудуванні.
Перша версія, Maxi 1500, була оснащена двигуном об’ємом 1,5 літра. Однак у 1970 році автомобіль пройшов невеликий рестайлінг, і з’явилася модель Maxi 1750, оснащена потужнішим двигуном об’ємом 1,75 літра з максимальною потужністю 84 к.с. Наступного року була випущена версія Maxi 1750 HL із двома карбюраторами, яка розвивала потужність до 95 к.с. і максимальну швидкість 156 км/год.



У 1979 році з’явилася топова модифікація Maxi 1750 HLS, яка відрізнялася дерев’яним оздобленням панелі приладів та оновленим дизайном. Виробництво моделі 1500 було припинено, і в модельному ряді залишилися лише три версії: 1750, 1750 HL і 1750 HLS. Автоматична чотириступенева коробка передач стала доступною з 1974 року. У 1977 році бренд "Austin" був виключений із назви автомобіля, і модель стала відома просто як Maxi.
Участь у ралі Лондон–Мехіко
Austin Maxi взяв участь у престижному ралі Лондон–Мехіко, яке проходило у 1970 році. Це були одні з найскладніших перегонів у світі з маршрутом завдовжки 25 700 км, який пролягав через усю Європу, Південну та Центральну Америку. Серед учасників була жіноча команда на Austin Maxi, яка посіла 10-те місце. Цей результат став значним досягненням, враховуючи жорстку конкуренцію на гонці.
Підсумки та значення моделі
Austin Maxi став першим масовим британським хетчбеком, який передбачив появу сучасних сімейних автомобілів. Хоча його продажі були нижчими за заплановані, він усе ж залишив незабутній слід в історії завдяки своїй інноваційній концепції та практичності. Крім того, він заклав тенденцію до створення інших моделей сімейних авто.