
Як і слід було очікувати, глобальний перехід на електроенергію наткнувся на жорстку реальність, і тепер багато автовиробників, в тому числі Alfa Romeo, вирішують залишити традиційні двигуни внутрішнього згоряння у своїй лінійці. Особливо це стосується таких моделей, як Giulia та Stelvio, які продовжать жити з бензиновими і, можливо, навіть дизельними двигунами. Що ж буде далі з цими моделями? Давайте розбиратися!
Що там по грошах?
Спочатку трохи передісторії. Коли в 2015 році був представлений седан Giulia і через рік — кросовер Stelvio, італійці були сповнені надій. Це були автомобілі, які поєднували в собі стиль, потужність і високу динаміку. Згадаємо, що версія Quadrifoglio Verde з 6-циліндровим двигуном приносила справжнє захоплення любителям швидкої їзди. Очікувалося, що це будуть справжні бестселери, але, на жаль, реальність виявилася трохи іншою. Продажі обох моделей виявилися нижчими за очікування, і тепер вони все більше втрачають свою популярність.

Отже, на горизонті — нові покоління цих автомобілів. Однак, як з'ясувалося, на фоні сильного тиску ринку, яке диктує електрифікацію, а також рішення колишнього керівника Stellantis, Карлоса Тавареса, замінити традиційні двигуни на електромотори, не все пішло за планом. Насправді, плани кардинального переходу на електрику для Alfa Romeo почали втрачати свою актуальність. Наприклад, в цьому році в Stellantis визнали, що моделі Giulia та Stelvio будуть продаватися з бензиновими і навіть з дизельними двигунами. То що ж тепер нас чекає?
Продуктивність і майбутнє моделей
Наступного року, коли Giulia та Stelvio отримають свої оновлення, можна очікувати, що у цих моделей буде більш широкий вибір силових установок. За словами керівника Alfa Romeo, Сєнто Фіцилі, кросовер Stelvio з традиційними двигунами надійде в продаж наступного року. А от на Giulia, ймовірно, ми зможемо побачити гібридну або mild-hybrid версію лише через пару років. До речі, цікавий момент: незважаючи на те, що компанії вдалося зберегти двигун внутрішнього згоряння, «електричні» версії автомобілів Alfa Romeo все ж таки стануть справжніми гіперкарами. Наприклад, нова версія QV буде оснащена батарейним двигуном, потужність якого може досягати близько 1000 к.с. Це, звісно, вражає, але все це буде пов'язано з високими цінами та збільшенням ваги автомобіля.
Як буде з електромобілями?
Незважаючи на всі можливі переваги, такі як висока потужність, електричні версії Alfa Romeo, ймовірно, не стануть масовими моделями. Якщо ви оберете повне навантаження для свого електродвигуна, будьте готові до того, що максимальна швидкість і динаміка будуть тішити вас лише кілька десятків кілометрів. Після цього доведеться шукати зарядні станції, більшість з яких мають потужність близько 50 кВт, що означає, що вам потрібно буде провести досить багато часу на очікуванні після кількох хвилин веселощів на дорозі. Тому, якщо ви хочете по-справжньому насолодитися потужним автомобілем, краще обирати бензинову версію.
Хто правий, а хто не правий?
Що стосується «перехід на електрику» в Stellantis, варто сказати, що тепер, після відходу Карлоса Тавареса, ситуація в компанії значно змінилася. Ті плани, які він пропонував, тепер здаються малореалістичними, і багато колег з компанії не бояться заявляти, що цей перехід дійсно призвів до довгоочікуваної свободи. Що стосується самої Alfa Romeo, ми можемо очікувати, що вона продовжить використовувати традиційні двигуни для своїх моделей і досі буде займатися розробкою електромобілів. Але наразі ніхто не збирається відмовлятися від бензинових і дизельних варіантів.

Отже, хоча майбутні моделі Alfa Romeo будуть залишатися вірними електрифікації, в найближчі роки ми можемо очікувати більше гібридних і бензинових версій, які будуть задовольняти потреби різних типів водіїв. Можливо, це не найекологічніші рішення, але наразі вони є більш збалансованими для звичайних автолюбителів, яким важлива не тільки висока потужність, а й практичність, економія та доступність на ринку.