
Його останнє серйозне оновлення було в 2022 році, а тепер у нас рестайлінг для 2025 року. Так, і як ви вже зрозуміли, за сучасними мірками він не такий свіжий, як його конкуренти, наприклад, Chevrolet Colorado чи Ford Ranger. Але все ж таки, чи варто Frontier вашої уваги, якщо ви шукаєте гідний пікап у цьому сегменті?
Як він виглядає?
Зовнішність 2025 року змінилася не сильно. Насправді, Nissan лише трохи підкоригував передню частину: новий бампер, решітка радіатора та фари. Пікапи в базових комплектаціях отримують колеса 16 дюймів, але є і більш круті варіанти з 17-дюймовими дисками. А якщо хочете щось яскраве, то є новий колір "Afterburn Orange", який додали для комплектацій Pro-X та Pro-4X. Але наш тестовий SL був у більш спокійному відтінку Bluestone Pearl.
Що цікаво, Frontier досі пропонує кузов King Cab, де задні двері відкриваються як у старовинних моделях, а місце на задньому сидінні, скажімо так, не для всіх. Тоді як інші конкуренти, наприклад, Toyota Tacoma, не пропонують подібних рішень. Ще є шестифутовий кузов у різних комплектаціях, але раніше він був доступний тільки на моделі SV.

Що всередині?
У салоні змін не так багато. З'явився новий екран на 12,3 дюйма, який тепер встановлюється на більш високих комплектаціях. Серед зручностей тепер у стандартній комплектації йдуть такі речі, як регульоване рульове колесо та заднє вікно, яке тепер можна відкривати. І, до речі, якщо раніше сидіння були з тканини, то тепер на дорожчих версіях можна вибрати навіть шкіряне оздоблення. Але, чесно кажучи, якщо очікувати від цього розкішний інтер'єр, то... краще не варто. Все-таки пікап.
Ще є такий момент — попри те, що ми говоримо про "круту комплектацію", всі ці системи розваг та безпеки все одно будуть поступатися більш сучасним системам в інших моделях. Наприклад, 8-дюймовий екран у базовій комплектації, який був старуватий, все-таки замінений на новий 12,2 дюймів, але ось софт нового покоління в ньому немає. І це відчувається. Але, знову ж таки, для пікапа — нормально.
Що під капотом?
Основний двигун для всіх версій — атмосферний 3.8-літровий V6 потужністю 310 к.с. та 380 Нм крутного моменту, переданих через 9-ступеневу автоматичну трансмісію. Причому ця модель з 4WD (повний привід), і що круто, його потужності вистачає, щоб не було соромно палити бензин, але й не доведеться позичати гроші для цього.
Швидкість розгону до 100 км/год у нас склала 7,15 секунд. Для порівняння, навіть у каліфорнійського конкурента Colorado ZR2 Bison розгін був повільніший. Так, звісно, його конкурентам з турбованими моторами є чим похвалитися в плані прискорення, але це не означає, що Frontier програє на всіх фронтах.
Що там по грошах?
Тепер, звісно, важливе питання для кожного покупця — скільки це коштує? Початкова ціна для найпростішої версії King Cab з заднім приводом — приблизно 29 000 євро. Але якщо хочете версію SL Crew Cab 4x4, яка буде з більш просунутим обладнанням, то ціна підніметься до 40 000 євро. Для пікапа з потужним двигуном і хорошою комплектацією — цілком розумно. Хоча, якщо говорити про ціну, то конкуренти типу Toyota Tacoma коштують значно дорожче — на 6-8 тисяч євро, але за це ви отримуєте хорошу перепродажну вартість.


Що думаємо?
Чи варто Frontier вашої уваги, якщо ви хочете "стару школу"? Якщо вам подобається відчуття справжнього пікапа без надмірностей і з потужним мотором, то 2025 Nissan Frontier — відмінний вибір. Однак, якщо для вас важливі найновіші технології та стильні інтер'єрні рішення, тут буде складніше. Звісно, він не "найкрутіший" серед усіх своїх конкурентів, але, як говорилося в одній популярній пісні, для старої школи він цілком нормальний. Оцінка: непогано, але не ідеально.