Hyundai Kona Electric 2025: економічний кросовер з LED‑підсвіткою — авто новини на automotive24.com.ua

2025 Hyundai Kona Electric: доступний електрокросовер для практичних водіїв

Незначні оновлення, велика економія

twitter facebook whatsapp linkedin

Після повного рестайлінгу у 2024 році Kona Electric для 2025‑го оновили лише дрібниці, але вони приємно виділяють модель. З’явився спортивний N Line з фірмовим підсвічуванням салону та більш агресивними бамперами. Для всіх версій SEL і вище ввели LED‑підсвітку в салоні, а в базовому SE тепер є vehicle‑to‑load — можна живити зовнішні пристрої прямо від акумулятора, наприклад, походну кавоварку чи компресор для велосипеда. Для поціновувачів додали новий червоний перламутр Ultimate Red Metallic.

На ринку Kona Electric конкурує з Kia Niro EV, Ford Mustang Mach‑E та VW ID.4, але часто перемагає завдяки дружнішому ціннику.

Запас ходу та заряджання: від міста до бездоріжжя

Модель пропонується у двох варіантах: базова версія з батареєю 48,6 кВт·год та 133 к. с. (~98 кВт) дає близько 322 км, а Long Range з 64,8 кВт·год та 201 к. с. (~148 кВт) — до 420 км. У реальних умовах ми отримали близько 415 км — цифри майже збіглися із заявленими.

Заряджання з 10 % до 80 % на 400‑вольтовій системі займає приблизно 43 хвилини. Скромніше, ніж у просунутих 800 В моделей, але достатньо для щоденного використання.

Комфорт та корисні дрібниці

Всередині вас зустрінуть два великі екрани, зручні підстаканники для пляшок та просторий підлокітник. У версії SEL є регулювання поперекової підтримки, підігрів передніх сидінь та дефлектори для задніх пасажирів — приємні дрібниці для далеких поїздок.

Vehicle‑to‑Load та попереднє кондиціонування батареї

Окрім живлення гаджетів, Kona вміє підготувати батарею до морозів за допомогою попереднього кондиціювання. Взимку це дозволяє швидше досягти оптимальної температури та зберегти більше кілометрів запасу ходу.

Безпека та асистенти

  • Автоматичне екстрене гальмування
  • Слідкування за смугою та Highway Driving Assist
  • Моніторинг «сліпих» зон і попередження про перехресний рух
  • Адаптивний круїз-контроль з урахуванням навігації
  • Автоматичне перемикання дальнього світла

Усе це входить до базового пакета SmartSense — жодних опцій за доплату.

Ціна та комплектації

Найкраще поєднання ціни та можливостей — версія SEL з батареєю 64,8 кВт·год приблизно за €35 000 (перерахунок із $38 000). За ці гроші ви отримуєте запас ходу, гідне оснащення та надійність. N Line коштує дорожче на €2 700 — брати варто лише заради яскравого образу.

Вердикт редактора

Якщо хочете перейти на електромобіль без відчуття, що віддали все своє заощадження, Kona Electric — відмінне рішення. У неї немає абсолютного рекорду за дальністю, але є вдалий баланс динаміки (0–100 км/год менше ніж за 8 секунд), комфорту та ціни. Плюс Hyundai дає 5 років гарантії на електросистему — це реальна перевага під час будь‑яких поїздок.

До речі, перша Kona Electric вийшла у 2018 році й одразу стала бестселером в Європі — ідеальний приклад того, як масовий «зелений» кросовер може завоювати ринок.