Авто новини світу: Нові VW ID.Aura, ID.Evo, ID.Era в Шанхаї | automotive24.com.ua

Volkswagen у Шанхаї: троє новинок без «вау»-ефекту

Німці пообіцяли три нові електрокари спеціально для китайського ринку, але насправді ці моделі — ніби клони тисяч інших китайських авто. Volkswagen, який колись був лідером у Піднебесній, задрімав і прокинувся вже в ролі того, хто наздоганяє

twitter facebook whatsapp linkedin

ID.Aura, ID.Evo і ID.Era: гарно, але пусто

Усі три машини створені з місцевими партнерами (FAW, Volkswagen Anhui та SAIC) і виключно для Китаю. Кожна має свіжий дизайн, 800-вольтову архітектуру, онлайн-оновлення і, наприклад, в ID.Era — гібридний силовий агрегат із заявленим запасом ходу в 1 000 км за оптимістичним циклом (що приблизно 620 миль, а в реальних випробуваннях буде менше). Але за цими словами немає нічого особливого: ні унікальних фішок, ні яскравої «родзинки».

Швидкість — не про Volkswagen

Китайці вже вміють виводити концепт у серію наступного дня після прем’єри і в кінці тижня починати поставки. У VW це займе майже рік: серійні версії з’являться лише в 2026 році. А до того часу в Китаї вийдуть десятки конкурентів.

Зазирнемо під капот…

  • ID.Aura — чистий електрокар на платформі CMP із «гуманоїдним» асистентом.
  • ID.Evo — ще один SUV з 800 В та постійним доступом до інтернету.
  • ID.Era — гібрид, де ДВЗ використовується лише як генератор, а батареї забезпечують близько 1 000 км за циклом CLTC (реально — близько 600 км).

Вже сотні китайських брендів отримують п’ять зірок у краш-тестах. Тож «світова ексклюзивність» VW нічим не вирізняється.

Чи потрібна VW перезавантаження?

Звісно, хочеться вірити, що ці моделі стануть хітами й повернуть бренду втрачені позиції. Але наразі виходить «ще один китайський авто з логотипом VW». А для успіху в Піднебесній потрібно дивувати, а не наздоганяти.