
ID.Aura, ID.Evo і ID.Era: гарно, але пусто
Усі три машини створені з місцевими партнерами (FAW, Volkswagen Anhui та SAIC) і виключно для Китаю. Кожна має свіжий дизайн, 800-вольтову архітектуру, онлайн-оновлення і, наприклад, в ID.Era — гібридний силовий агрегат із заявленим запасом ходу в 1 000 км за оптимістичним циклом (що приблизно 620 миль, а в реальних випробуваннях буде менше). Але за цими словами немає нічого особливого: ні унікальних фішок, ні яскравої «родзинки».
Швидкість — не про Volkswagen
Китайці вже вміють виводити концепт у серію наступного дня після прем’єри і в кінці тижня починати поставки. У VW це займе майже рік: серійні версії з’являться лише в 2026 році. А до того часу в Китаї вийдуть десятки конкурентів.
Зазирнемо під капот…
- ID.Aura — чистий електрокар на платформі CMP із «гуманоїдним» асистентом.
- ID.Evo — ще один SUV з 800 В та постійним доступом до інтернету.
- ID.Era — гібрид, де ДВЗ використовується лише як генератор, а батареї забезпечують близько 1 000 км за циклом CLTC (реально — близько 600 км).



Вже сотні китайських брендів отримують п’ять зірок у краш-тестах. Тож «світова ексклюзивність» VW нічим не вирізняється.
Чи потрібна VW перезавантаження?
Звісно, хочеться вірити, що ці моделі стануть хітами й повернуть бренду втрачені позиції. Але наразі виходить «ще один китайський авто з логотипом VW». А для успіху в Піднебесній потрібно дивувати, а не наздоганяти.