Codalunga Speedster – авто новини світу на automotive24.com.ua

Відкритий шедевр від Pagani: Codalunga Speedster

Італійці знову дивують

twitter facebook whatsapp linkedin

Pagani, відома своїми ексклюзивними гіперкарами, представила оновлену версію Codalunga — Speedster. За 30 років існування бренд випустив лише дві лінійки моделей: легендарну Zonda та її наступницю Huayra. І хоч офіційне виробництво Zonda завершилося кілька років тому, майстерня в Сан-Сезаріо-дель-Панаро й досі виконує індивідуальні замовлення, а Huayra регулярно поповнюється «спеціальними» версіями, які виходять за межі стандартного тиражу.

Головні особливості

  • Двигун: 12‑циліндровий AMG V12, 864 к. с. та 1 100 Н·м
  • Коробка передач: на вибір — семиступенева «механіка» або секвенціал
  • Обмеження швидкості: 350 км/год
  • Тираж: лише 10 екземплярів

Двигун та динаміка

Під капотом той самий атмосферник від Mercedes‑AMG, який ми вже полюбили за «чесне» звучання та шалений віддачу. Незважаючи на відсутність жорсткого даху, інжектори не втрачають напору, а заднє антикрило відповідає за стійкість на високих швидкостях. Розгін до «сотні» офіційно не оприлюднений, проте, судячи з купейних аналогів, можна розраховувати на показники близько 2,7 секунд. Чи знали ви, що V12‑двигун від AMG спочатку розробляли для гоночних серій «супертяжкої» ваги? Тут він звучить так, ніби оркестр виконує камерну симфонію.

Ціна та тираж

Codalunga Speedster буде неймовірно рідкісним — усього десять машин. Ціна, за чутками, перевищить позначку попередньої моделі: базовий відкритий Codalunga коштував від €7 000 000 без податків, і з урахуванням персоналізації не варто очікувати знижок. Кожен клієнт зможе обрати обробку «до останнього гвинтика» — від відтінку карбону до прострочок на шкіряних сидіннях.

Деталі дизайну

Привабливість Speedster видно з першого погляду: струнка «задня частина» подовженого кузова, агресивний дифузор з двома новими вихлопними насадками з боків та класичні чотири «штани» по центру. Поціновувачам ретро припадуть до душі елементи, натхненні гоночними спорткарами 1970‑х, але все виконано з ультрасучасним шармом.

Моя думка та цікавий факт

Особисто я вважаю, що Pagani вміє створювати речі, які неможливо не полюбити: вони не бояться експериментувати й залишатися «ручною роботою». А чи знали ви, що серед усіх італійських гіперкарів лише у небагатьох є варіант з «механікою»? Це справжня рідкість в епоху «роботів» та «автоматів».