
Він не вражає дизайном, зате захоплює концепцією «багато місця» та впізнаваним японським логотипом, при цьому коштує значно дешевше за базову Škoda Fabia.
Чому це саме хіт для Nissan
Компанія переживає непрості часи: продажі падають, і потреба у новому бестселері назріла вже давно. N7, який насправді є легенько переробленим китайським Dongfeng ePi 007, одразу ж зібрав сотні тисяч лайків в інтернеті та десятки тисяч передзамовлень у Китаї.

Ключові цифри продажів
- 15 травня стартували продажі – одразу 10 000 заявок;
- до середини липня заявки перевищили 20 000;
- 70 % покупців прийшли від інших брендів;
- понад 60 % обрали «топову» комплектацію.

Рейтинг на ринку електрокарів
За даними китайського порталу Autohome, у червні Nissan N7 очолив продажі серед «іноземних» електромобілів з 6 189 реєстраціями, випередивши Buick GL8 (6 082) та Toyota bZ3X (6 030). Для порівняння, Volkswagen ID.3 на четвертому місці здобув лише 3 950 одиниць, Smart #1 – 2 324, а BMW i3 – 2 270.

Технічна «начинка» та ціни
Довжина седана – вражаючі 4,93 м, що можна порівняти з Škoda Superb. У базовій версії встановили електромотор 218 к. с. та батарею 58 кВт·год. Топова комплектація пропонує 272 к. с. та 73 кВт·год.
- Стартова ціна – приблизно €16 400;
- максимальна – близько €19 500 (з урахуванням усіх опцій).

Думка редактора
Незвична «подвійна» історія: з одного боку – майже «китайський» автомобіль, з іншого – справжня «рятівна соломинка» для Nissan. Навіть скромний екстер’єр не заважає насолоджуватися комфортом усередині, а ціна в євро виглядає надзвичайно привабливо. У моєму особистому рейтингу бюджетних електроседанів N7 точно заслуговує місце на п’єдесталі.