
Новий двигун і загадковий підхід
Замість звичного 1,6-літрового трициліндрового двигуна, який використовується у GR Yaris та GR Corolla, цей концепт отримав турбований 2,0-літровий агрегат із чотирма циліндрами під назвою "G20E". Toyota називає його «недорозвиненим», що звучить дивно, але, найімовірніше, означає, що мотор ще тестується і може стати частиною нової лінійки революційних двигунів компанії.
Цікаво, що поки неясно, чи буде цей Yaris задньо- чи повноприводним. У будь-якому випадку, такий підхід більше нагадує суперкар, а не економний хетчбек.
Що із серійним випуском?
Будемо чесними: шанси побачити таку версію Yaris у автосалонах мінімальні. Toyota навряд чи запустить цей концепт у серійне виробництво. Такий двигун і компоновка більше підходять для спорткара, наприклад, для відродженого MR2, чутки про який ходять уже давно. Або, можливо, ми побачимо його у новій версії Celica? А як щодо наступного покоління Supra? Поки це лише здогадки, але звучить інтригуюче.

Доводити до межі
На даний момент Toyota планує використовувати GR Yaris M Concept у гоночній серії Super Taikyu. Цей компактний, але потужний автомобіль буде випробовуватися в екстремальних умовах, де його «доводитимуть до поломки і лагодитимуть». Це чудовий спосіб перевірити, на що здатен новий двигун.

Що там із ціною?
Хоча ціна концепту не оголошена, можна припустити, що якби він вийшов у серійне виробництво, то коштував би не менше 50 000 євро. Для порівняння, GR Yaris у стандартній версії вже обійдеться майже у 40 000 євро. Але давайте будемо чесними: це не той автомобіль, який купують заради економії.
Цікаві факти
- Назва GR у лінійці Toyota розшифровується як Gazoo Racing — це підрозділ компанії, відповідальний за спортивні автомобілі та участь у перегонах.
- Концепція середньомоторної компоновки у Toyota не нова: легендарний MR2 уже використовував цей підхід і став іконою серед фанатів компактних спорткарів.
Що ж, Toyota знову вразила. Хоч шанси побачити такий Yaris на дорогах невеликі, він дає надію на повернення MR2 чи Celica, а також демонструє, що японський автовиробник готовий експериментувати і шукати нові шляхи. А як вам ідея середнього двигуна у компактному хетчбеку? Звучить круто, чи не так?