
Натхненний оригінальним купе Škoda 110 R, яке колись блискуче виступало на ралі та треках, він показав, як могла б виглядати нова версія цієї ікони. В основі концепції лежить модернізована Škoda Erko, представлена Лушовським раніше цього року. Художник підготував не лише дорожню версію, але й спортивний варіант, який міг би стати основою для нової Škoda 130 RS у ралійній специфікації.
Технічні характеристики та потенціал
Для дорожньої версії нової 130 RS ідеальним варіантом став би 2.0-літровий TSI-турбомотор від Škoda Octavia RS та Kodiaq RS, що розвиває потужність 265 к.с. Цей двигун, відомий своєю продуктивністю та надійністю, забезпечив би динамічний і азартний характер автомобіля із заднім приводом.
Для ралійної версії Лушовський пропонує більш екстремальне рішення: 1.6-літровий двигун від спортивної Škoda Fabia RS Rally2, що видає 289 к.с. У поєднанні із заднім приводом та секвентальною коробкою передач, така версія змогла б завоювати серця шанувальників автоспорту та перегонів.



Повага до минулого та погляд у майбутнє
Нове віртуальне бачення Škoda 130 RS стало б ідеальним містком між славним минулим бренду та його сучасними амбіціями. Відродження задньопривідного спортивного купе з ралійною ДНК — це не лише шанування спадщини, а й захоплива перспектива для Škoda Motorsport.