
Ram вирішив трохи почекати з випуском повністю електричного варіанту (Ram Rev), а тим часом готується здивувати всіх своєю технологією розширеного радіусу дії (EREV), яка з’явиться у продажу у другій половині 2025 року.
Що там з технологіями?
Під капотом цього «легкого» пікапа приховано чимало цікавих рішень. По-перше, він обладнаний двома постійними магнітними електродвигунами – один для передньої осі (335 кінських сил і 310 фунт-футів крутного моменту), другий для задньої (333 кінських сил і також 310 фунт-футів). Щоб надати їм більше потужності, до кожного з цих двигунів підключено редуктор з передатним числом 15:1. Бензиновий V6 двигун з генератором, що видає 271 кінську силу, працює в тандемі з акумуляторною батареєю, дозволяючи в спортивному режимі сумарно досягати 647 кінських сил і 610 фунт-футів крутного моменту. В результаті пікап прискорюється від 0 до 60 миль/год (приблизно 0–96 км/год) всього за 4,5 секунди.
Не менш важливо відзначити, що коли батарея повністю розряджена, двигун все одно здатен підтримувати швидкість до 114 миль/год (близько 183 км/год), а при буксируванні важкого причепа – до 14 000 фунтів (приблизно 6 350 кг). При цьому вантажопідйомність кузова складає 2 625 фунтів (близько 1 190 кг), а задня незалежна підвіска з п’яти-зірковою системою може витримувати до 5 700 фунтів (приблизно 2 585 кг) на вісь.
Енергія, заряд і «секретні» фішки
Основне джерело енергії – рідинно-охолоджувана батарея у стилі pouch з ємністю 91,8 кВт·год, але фактично доступно лише 69,7 кВт·год, що дозволяє забезпечити заявлений запас ходу за EPA в 145 миль (близько 233 км). При цьому 400-вольтова архітектура дозволяє проводити швидку зарядку від 20 до 80% за 45 хвилин, а вбудований 11 кВт AC-зарядник повністю поповнює заряд за 8 годин.
А це ще не все: 27 галонів палива (приблизно 102 літри) дають додаткову енергію, що дозволяє загальному запасу ходу досягати 690 миль (близько 1 110 км). Цікавою фішкою є двонапрямлена зарядка, завдяки якій пікап може забезпечувати дом енергією – повністю заправлений і заряджений Ramcharger здатен забезпечити енергоспоживання середнього дому (близько 30 кВт/день) на 11 днів.
Режими руху та управління
Управління пікапом здійснюється через зручне розташування перемикачів на кермі та поруч із важелем перемикання передач. Серед режимів можна виділити:
- Auto: оптимізує роботу всіх систем, включаючи відключення передніх приводних коліс на сухій дорозі при швидкості понад 12–18 миль/год (приблизно 19–29 км/год).
- Sport: вмикає повний привід, активує двигун і налаштовує підвіску для максимальної динаміки.
- Tow: двигун вмикається, коли заряд батареї падає до 35%, що дозволяє причепу вагою 6 350 кг рухатися до 266 миль (близько 429 км) без підзарядки.
- Snow: імітує старт з пониженим крутним моментом для кращого зчеплення на слизькій дорозі.
- Off-Road: два режими – Low для повзучого руху та High для більш впевненого маневрування на пересіченій місцевості.
Крім того, система One-Pedal Driving дозволяє максимально використовувати рекуперативне гальмування, що особливо зручно в умовах міської їзди. Програмне забезпечення також оптимізує роботу двигуна залежно від натискання педалі, що допомагає знизити шум та вібрацію.



А як щодо комфорту та витрат?
Інженери подбали не лише про динаміку, а й про комфорт. Замість того, щоб запускати двигун для обігріву салону, використовується 10 кВт електричний обігрівач, а система кондиціонування повністю електрична. Три окремих контури охолодження стежать за оптимальною температурою двигуна (близько 212°F, що приблизно 100°C), батареї (близько 95°F, 35°C) та силової електроніки (близько 77°F, 25°C).
Щодо витрат, Ram заявив, що вартість батареї складе приблизно 100 доларів за кВт·год – що за сучасним курсом приблизно 91 євро за кВт·год. Початкова ціна пікапа оцінювалася в 69 995 доларів, що приблизно відповідає 64 000 євро. На мою думку, це достатньо розумні показники для такого рівня технологій, особливо якщо врахувати універсальність використання та перспективи на майбутнє.
В підсумку, Ram Ramcharger 2026 – це вдала комбінація сучасних технологій, високих експлуатаційних характеристик та продуманих функцій, що робить його привабливим вибором для тих, хто шукає універсальний і технологічний пікап з гібридною системою.