Поворотний момент у стратегії Volkswagen – авто новини світу | automotive24.com.ua

Поворотний момент у стратегії Volkswagen

Volkswagen, здається, починає розуміти, що одностороння ставка на електромобілі виявилася далеко не універсальним рішенням

twitter facebook whatsapp linkedin

Після невдач на китайському ринку, де продажі моделей з електроприводом стрімко падають, автогігант повертає увагу до своїх «класичних» моделей з двигунами внутрішнього згоряння.

Чому електромобілі не радують покупців

Світ побачив, як моделі VW, такі як ID.7, зазнають величезних труднощів. Наприклад, за перший місяць поточного року було зареєстровано всього 9 примірників — зниження майже на 99,6% порівняно з минулим роком. А вся лінійка електромобілів VW у Китаї сумарно продалася у кількості 4 552 одиниць, що на 71% менше попередніх показників. На фоні таких цифр автогігант явно розуміє, що ринку чогось важливого бракувало.

Відродження популярності класики

На відміну від електромобілів, модель Sagitar з бензиновим двигуном виявилася справжнім хітом. У січні її придбало 28 326 осіб, і вона стала абсолютним лідером не лише в Китаї, а й у всьому світі. Сучасна модернізація включає оновлення передньої частини: нові фари, решітка радіатора та бампера, що надають автомобілю свіжий і сучасний вигляд.

Що змінилося в оновленому дизайні?

  • Нові хромовані або затемнені елементи на передній частині;
  • Перероблені задні ліхтарі з інтегрованою світлодіодною смугою;
  • Оновлені дверні ручки та 17-дюймові литі диски у трьох варіантах оформлення.

Цікаво, що ціни також відіграють свою роль. Так, модель ID.7 стартує в Китаї приблизно від 197 700 юанів, що за поточним курсом (близько 7,5 юанів за євро) складає приблизно 26 360 євро. Це на цілих 750 000 юанів (приблизно 100 000 євро) дешевше, ніж аналоги на європейському ринку, проте ціна не компенсує недоліків електроприводу.

Новий погляд на майбутнє

Ситуація спонукає менеджмент VW до переосмислення своєї стратегії. Разом із змінами в дизайні моделей Sagitar і Lamando, автогігант впроваджує й невеликі зміни в двигунах. Наприклад, у оновленому 1,5-літровому моторі стало на 10 кінських сил більше, що обіцяє кращу динаміку та знижений витрата палива.

Особисто я вважаю, що цей крок може допомогти VW повернути довіру покупців. Адже якщо не вдасться досягти успіху в сегменті електромобілів, то повернення до перевірених технологій може стати рятівним кругом для компанії. У сучасному світі, де конкуренція особливо висока, гнучкість та вміння змінюватися — запорука успіху.