Оновлений Volkswagen Teramont Pro – новий погляд на класичний кросовер | авто новини України | automotive24.com.ua

Новий Volkswagen Teramont Pro: свіжий погляд на улюблений кросовер

Привіт, друзі! Якщо ви давно стежите за новинами у світі автомобілів, то, напевно, вже помітили – на ринку незабаром з’явиться оновлений Volkswagen Teramont Pro

twitter facebook whatsapp linkedin

Підрозділ SAIC-VW представив перший тизер, і в інтернеті вже жвавий обговорення: фотки машини в різних комплектаціях, міні-огляди інтер’єру, деталі мелькають на перший погляд. Офіційна презентація зараз більше формальність – а ось продажі стартують вже наприкінці березня!

Що під капотом?

Забудьте старий VR6 – тепер на сцені з’являється модернізована «турбочотвірка» EA888 п’ятого покоління. Цей 2,0-літровий двигун обіцяє видати до 272 кінських сил та 400 ньютон-метрів крутного моменту. Розгін до 100 км/год займе всього 7,6 секунд, а витрата пального у змішаному циклі не перевищить 8,35 літрів на 100 кілометрів. Особисто я вважаю, що такі показники – чудовий баланс між динамікою та економічністю!

Що нового в технологіях?

  • Перероблена конструкція циліндрів та камери згоряння
  • Оновлений масляний насос
  • Збільшений тиск впорску пального
  • Турбокомпресор із змінною геометрією впуску
  • Повнофункціональний цикл Міллера

Все це тепер працює в тандемі з 7-DSG – сучасною автоматичною коробкою передач, що обіцяє покращити керованість та зробити поїздку ще комфортнішою.

Дизайн і комфорт: погляд зсередини і ззовні

Новий Teramont Pro став на 10 сантиметрів довший завдяки збільшеним звисам, що помітно змінює його силует. Дизайн тепер – це стильні «приховані» ручки та лаконічні заглушки замість класичної решітки радіатора. Щодо інтер’єру, то тут усе залишається звичним: та сама архітектура, що й у Passat або Tiguan, з величезним сенсорним екраном та майже повною відмовою від аналогових кнопок. Особисто мені подобається, коли технології роблять керування інтуїтивно зрозумілим та сучасним!

Що там з грошима?

Говорячи про цінник, варто зазначити, що в Китаї прем’єра запланована до кінця першого кварталу, а деталі щодо комплектацій та вартості стануть відомими вже в березні. Якщо орієнтуватися на попередню версію, то ціна коливалася від 173 до 331 тисяч юанів – що приблизно відповідає 22–41 тисячі євро. Здається, SAIC-VW не збирається кардинально змінювати ціновий діапазон, що, на мій погляд, цілком розумно.

Взагалі, новий Volkswagen Teramont Pro виглядає дуже перспективно: свіжий дизайн, сучасні технології та перевірена інженерія роблять його цікавою пропозицією на ринку кросоверів. Чекаємо офіційних оглядів та подробиць – буде цікаво подивитися, як цей автомобіль проявить себе в реальному житті!