
Цей кросовер натхненний концептом Arata, представленим на автосалоні в Пекіні, і, судячи з усього, вийде на ринок практично без змін. У статті можна помітити, що Mazda прагне перевершити попередні моделі, такі як MX-30, пропонуючи більш привабливий дизайн та продуману аеродинаміку.
Дизайн та концепція
Основний акцент у тизері зроблено на силует автомобіля, який підкреслюється цифровою графікою, що імітує роботу аеродинамічної труби. Довга задня частина у вигляді краплевидної форми – це не просто красива деталь, вона покращує обтікання та знижує опір повітря. Mazda використовує девіз «Control the wind to shape the invisible, drive the electricity to the future», що підкреслює прагнення бренду до інновацій та майбутнього, в якому електромобілі займають центральне місце.
Технічні особливості
Очікується, що кросовер буде доступний у двох варіантах: повністю електричному та з додатковим розширювачем діапазону. Як і його седан-партнер EZ-6 (або 6e в Європі), новий автомобіль буде базуватися на платформі EPA1, розробленій спільно з китайським партнером Changan. Варіант з базовою комплектацією, E-Skyactiv EV, обіцяє потужність у 254 кінських сили та батарею ємністю 68,8 кВт·год, що забезпечує приблизний запас ходу в 480 км. Є й довгострокова версія з 241 кінською силою та батареєю 80 кВт·год, що дозволяє проїхати до 550 км.

Цікаві факти
- Призначення EZ-60 – стати гідною альтернативою популярному Model Y.
- Його дизайн включає елементи як футуризму, так і сучасної практичності.
- Виробництво ведеться в Китаї, тому в Північній Америці автомобіль не буде продаватися.
Мені особисто подобається ідея поєднання передових технологій та стильного дизайну, що робить цей кросовер одним з найцікавіших проектів Mazda. Незважаючи на те, що концепти автомобілів часто залишаються лише красивими зображеннями, Mazda явно має намір здивувати, запропонувавши продукт з реальними інноваційними рішеннями, які можуть змінити уявлення про сучасні електрокросовери.