
Corolla доступна в різних варіантах: седан, хетчбек, гібрид та навіть спортивна GR-версія. Конкурентів у неї досить – Honda Civic, Mazda 3, Nissan Sentra – але Corolla по-справжньому тримає марку.
Що нового у 2025 році
Покоління цієї Corolla з'явилося у 2020 році, її оновили у 2023-му, а у 2025-му нас чекає пара приємних сюрпризів. Найцікавіше – це нова спецверсія FX, створена на базі SE. У неї стильні чорні акценти на даху, колесах і дзеркалах, помаранчева строчка на сидіннях та великий 10,5-дюймовий екран мультимедіа. До речі, такий екран тепер можна знайти й в інших комплектаціях.
Хетчбек майже не змінився, але отримав фішку під назвою Integrated Streaming – можна підключити підписки Apple Music або Amazon Music безпосередньо до автомобіля. А от заряджена GR-версія тепер доступна з автоматичною коробкою, що, на думку деяких фанатів, може навіть полегшити життя.
Наша думка: Toyota чи Honda?
Якщо чесно, як поціновувачі драйву, ми б обрали Civic – він трохи веселіш у керуванні та відчувається преміальнішим. Але Corolla – це надійність у чистому вигляді. Її передні сидіння дуже зручні, підвіска м’яка, а кермо і підвіска поводяться передбачувано. Так, інтер'єр трохи застарів, а пластик місцями “дерев'яний”, але загалом усе на рівні.

А от GR Corolla – це взагалі звір. Один з найкрутіших хот-хетчів останніх років. Безглузда, шумна, повноприводна – але вона, звісно, зовсім не про економію.
Двигун, витрата та трохи цифр
Звичайні версії Corolla (не гібрид і не GR) використовують 2,0-літровий бензиновий двигун потужністю 169 к.с. та з крутним моментом 205 Нм. Розгін до 100 км/год займає приблизно 8,2 секунди. Коробка – варіатор, привід – передній.
Витрата пального – близько 7,4 л/100 км у місті та 5,9 л/100 км на трасі. А гібридна Corolla може видавати менше 4,7 л/100 км – і це навіть з повним приводом!
GR Corolla: маленький спорткар на кожен день
Цю модель створено спортивним підрозділом Gazoo Racing. Під капотом – 1,6-літровий турбо-двигун з 300 к.с. та 400 Нм. Коробка – шестиступенчаста механіка або новий восьмиступенчастий автомат. Привід – повний, з можливістю перемикання тяги між передньою та задньою осями.
Керується відмінно, легка, але педалі розташовані не ідеально – прихильники «перемикання п’яткою-носком» можуть засмутитися. І так, при активній їзді гальма можуть перегріватися. Але все це пробачно, адже автомобіль реально крутий.

Безпека та технології
Corolla 2025 року – це не лише про комфорт, а й про безпеку. Вона отримала п’ять зірок у краш-тестах NHTSA і стала Top Safety Pick за версією IIHS. Навіть у базовій комплектації є адаптивний круїз-контроль, автоматичне гальмування, утримання в смузі, розпізнавання знаків та багато іншого.
На дорожчих версіях додають моніторинг “мертвих зон” та допомогу при виїзді з паркування заднім ходом.
Салон і багажник: просторо чи ні?
У седані Corolla місця для пасажирів і багажу не гірше, ніж у Mazda 3, але в Civic все ж більше. А от хетчбек Corolla – відверто тісний ззаду. Civic тут явно перемагає, особливо за обсягом багажника.
Цифрові фішки
Раніше в Corolla був 8-дюймовий екран, тепер доступний 10,5-дюймовий. Безпровідні Apple CarPlay та Android Auto – стандарт. У топових версіях – цифрова панель приладів на 7 дюймів. Зарядка через USB-C є на всіх рядах, а також доступна безпровідна зарядка.

Яку версію обрати?
- LE седан – супердешевий, але вже з хорошим набором опцій.
- SE хетчбек – стильний і практичний міський варіант.
- Corolla Hybrid – оптимальний варіант за співвідношенням ціна/економічність.
- GR Corolla – для тих, хто хоче їздити на спортивній ракеті щодня.
Отже, Corolla – це надійний друг, який може бути скромним, може бути спортивним, а може й здивувати. Головне – обрати ту версію, яка підійде саме тобі.