
Що всередині і скільки коштує
- Доступні два пакети акумуляторів: 73 кВт·год (230 к. с.) і 97,2 кВт·год (245 к. с.), а також версія з двома моторами та 350 к. с.
- Запас ходу до 750 км (≈466 миль) — доволі вражаюче навіть з урахуванням додаткового бронювання та надбавки у вазі (базові 2 180 кг).
- Базову версію оцінюють приблизно в 66 000 €, а «топову» — близько 82 700 €. За панорамний «люксовий» дах просять ще близько 1 040 €.

Унікальні штрихи президентського спецзамовлення
Класична передня решітка DS Luminascreen тепер підсвічується кольорами триколора (синій‑білий‑червоний), а прапорці акуратно встановлені на крилах. Лак «Sapphire Blue» та ексклюзивні литі диски ви не знайдете в звичайному прайс-листі, як і обшивку Dream Blue з комбінації шкіри Nappa та Alcantara.
Незвичайний декор
Замість типової дерев’яної обробки дизайнери використали справжні зерна жита, висушені та зафіксовані в декоративних панелях — така подробиця точно сподобається шанувальникам нетривіальних інтер’єрних рішень.

Макрон, звісно, не порівнює кросовер з поїздкою вздовж Лазурового узбережжя, але з огляду на броню та вагу навряд чи захоче мандрувати вузькими вуличками Провансу без додаткової зарядки. А вам хотілося б промчатися президентським DS?