Tesla Cybertruck: провал батареї | Авто новини | Automotive24

Провальна «доплата» за дальнобійність Tesla Cybertruck

Ідея рівня «а давайте ще батарею докинемо»

twitter facebook whatsapp linkedin

Коли Tesla анонсувала Cybertruck, усі заговорили про запас ходу понад 800 км. Насправді в найкращому випадку виходить 560 км, та й то не завжди. І ось виробник запропонував «екстендер» — знімний додатковий блок на 50 кВт·год, який мав додавати від 190 до 210 км (приблизно 120–130 миль).

Але все вперлося в практику

  • Додаткова батарея в кузові відібрала майже третину вантажного об'єму та додала 280 кг «мертвого вантажу». Уявіть, як її виймати й ставити.
  • Ціна питання — $16 000 (~14 700 €). Це майже як купити новий Nissan Versa, найпростіший седан у США.
  • І ще заставу вимагали $2 000 (~1 850 €), тобто авансом у двадцять разів дорожче, ніж сама покупка «екстендера»!

Навіщо взагалі це затівати?

Ніби мета зрозуміла — дати передзамовникам хоч що-небудь, але проект убила головна проблема: неприбутковість. Додаткові сотні кілометрів зверху мали б зіпсувати всю ідею через незручність використання та брак місця.

Підсумок: гроші повертають, «екстендер» йде в історію

Нещодавно Tesla офіційно оголосила, що відмовляється від продажу цього пакета й почне повертати застави. Конкретних причин не назвали, але в соцмережах покупці вже діляться скриншотами листів від компанії.

Моя думка

З одного боку, бажання вирішити проблему малого запасу ходу похвальне. З іншого — ціна й незручності роблять такий «апгрейд» чистим безглуздям. А ви як вважаєте: чи варто було взагалі зв’язуватися з зовнішніми батареями, чи краще удосконалювати основну платформу?