
Коли Tesla анонсувала Cybertruck, усі заговорили про запас ходу понад 800 км. Насправді в найкращому випадку виходить 560 км, та й то не завжди. І ось виробник запропонував «екстендер» — знімний додатковий блок на 50 кВт·год, який мав додавати від 190 до 210 км (приблизно 120–130 миль).
Але все вперлося в практику
- Додаткова батарея в кузові відібрала майже третину вантажного об'єму та додала 280 кг «мертвого вантажу». Уявіть, як її виймати й ставити.
- Ціна питання — $16 000 (~14 700 €). Це майже як купити новий Nissan Versa, найпростіший седан у США.
- І ще заставу вимагали $2 000 (~1 850 €), тобто авансом у двадцять разів дорожче, ніж сама покупка «екстендера»!
Навіщо взагалі це затівати?
Ніби мета зрозуміла — дати передзамовникам хоч що-небудь, але проект убила головна проблема: неприбутковість. Додаткові сотні кілометрів зверху мали б зіпсувати всю ідею через незручність використання та брак місця.

Підсумок: гроші повертають, «екстендер» йде в історію
Нещодавно Tesla офіційно оголосила, що відмовляється від продажу цього пакета й почне повертати застави. Конкретних причин не назвали, але в соцмережах покупці вже діляться скриншотами листів від компанії.
Моя думка
З одного боку, бажання вирішити проблему малого запасу ходу похвальне. З іншого — ціна й незручності роблять такий «апгрейд» чистим безглуздям. А ви як вважаєте: чи варто було взагалі зв’язуватися з зовнішніми батареями, чи краще удосконалювати основну платформу?