
Що нового?
Почнемо з дизайну. Kicks став більш стриманим і солідним, втративши ексцентричність попередніх моделей Nissan на кшталт Juke. Новий стиль виглядає дружелюбно та сучасно, особливо в яскравих кольорах, наприклад, жовтому металіку. Проте базові сталеві колісні диски на 16 дюймів виглядають доволі просто, тоді як версія SR з 19-дюймовими алюмінієвими дисками викликає більше поваги. Стартова ціна — 23 220 євро — зросла незначно, тому модель залишається досить доступною.

Щодо розмірів, Kicks тепер на 7 см довший, на 4 см ширший і майже на 2 см вищий. Кліренс збільшено до 21 см, що потішить прихильників високих автомобілів. Але майте на увазі: якщо ви обираєте версію з повним приводом (доплата від 1500 до 1650 євро), це "з'їсть" частину багажного простору. Замість 850 літрів при складених задніх сидіннях ви отримаєте лише 700. Усе одно багато, але такий компроміс може розчарувати тих, хто часто перевозить великі вантажі.
Як їде?
Головна зміна — новий 2-літровий двигун потужністю 141 к.с., що значно краще за старий 1,6-літровий мотор. Однак дива чекати не варто. Kicks розганяється до 100 км/год за 9 секунд, що не так вже й швидко, особливо порівняно з конкурентами на кшталт Mazda CX-30 Turbo, яка справляється за 5,8 секунди.

У місті автомобіль почувається впевнено, але на трасі звук двигуна може трохи дратувати. При швидкості 120 км/год рівень шуму в салоні відчутно вищий, ніж у багатьох конкурентів. Якщо ви часто їздите на далекі відстані, це може стати проблемою.
Що там із комфортом?
Салон Kicks, попри збільшені розміри, залишився таким самим за об’ємом, як у попередника — близько 2,6 кубометра. Проте для ніг задніх пасажирів тепер трохи більше місця. Водійські сидіння оснащені відомою технологією Nissan "Zero Gravity", що додає комфорту під час тривалих поїздок, але, на жаль, регулювання поперекової підтримки немає. Щодо матеріалів оздоблення — змішані враження: місцями м’які підлокітники, місцями жорсткий пластик.

Топова версія SR тішить великими екранами: 12,3-дюймові дисплеї для панелі приладів і мультимедіа. Проте базова комплектація має менші екрани, що може засмутити любителів сучасних технологій. До того ж більшість зручних функцій, зокрема підігрів керма й сидінь, доступні лише в дорожчих версіях.

Що там по грошах?
Тестова версія SR обійшлася майже у 31 875 євро, і це викликає питання. Так, Kicks пропонує багато цікавого: повний привід, сучасні системи безпеки, стильний салон, але конкуренти, такі як Chevrolet Trax, виглядають вигідніше. Trax дешевший, тихіший і комфортніший, хоч і не має повного приводу. Якщо ваш бюджет обмежений, варто звернути увагу на середні комплектації Kicks, наприклад, SV за 25 070 євро. Вона поєднує великий екран і розумний рівень комфорту без переплати за опції.



Підсумок: брати чи не брати?
Nissan Kicks 2025 — це вибір для тих, хто шукає доступний і відносно сучасний SUV. Однак на тлі конкурентів він губиться через високий рівень шуму в салоні, середню динаміку і недешеві просунуті комплектації. Якщо ви готові миритися з цими компромісами заради яскравого дизайну й повного приводу, тоді Kicks може стати вашим вибором. В іншому випадку варто звернути увагу на тихіші й комфортніші моделі.