
Не так давно на Шанхайському автосалоні представлений концепт Mercedes‑Benz Vision V показує, що майбутній V‑Class стане рухомою приватною лаунж‑зоною — а не просто фургоном для вантажів. Концепт Vision V — не просто шоу‑кар: він демонструє технології, які з’являться в серійному V‑Class уже в 2026 році.
Чому мінівени знову в моді
Раніше на ринку люксу домінували седани та позашляховики, але попит на висококласні мінівени зростає: у Китаї цей сегмент за останні 5 років подвоївся, а в Європі і на Близькому Сході він додає близько 20 % на рік. Виробники преміум‑сегмента вкладають мільярди у створення таких габаритних «готелів на колесах» — адже це і зручно, і статусно. Особисто я переконаний, що теплий прийом концептів в Азії повториться й у нас.
Екстер’єр: строга елегантність
Тут немає зайвих деталей — лише чіткі лінії та короткий капот, що підкреслює динаміку. Плавна лінія даху з легким нахилом і акуратним спойлером надає формі майже купеобразного силуету, а замість класичної решітки — світловий щит із майже 200 крихітних скелець, які відсилають до ретро‑моделей Mercedes 1960‑х. Спойлер забезпечує притискну силу, а укорочений звис покращує маневреність у місті. Mercedes повідомляє, що аеродинамічний коефіцієнт Cd у Vision V становить близько 0,27 — відмінний показник для фургона. До того ж 24‑дюймові колеса (≈61 см) з підсвіткою виглядають фантастично і гарантують впізнаваність на дорозі.

Інтер’єр: особистий затишок на чотирьох колесах
Всередині Vision V — наче в першому класі літака: м’які крісла з білої Nappa‑шкіри, прозорі відсіки для гаджетів і панорамний дах. Три широкі екрани утворюють «Superscreen», а за скляною перегородкою можна висунути 65‑дюймовий (≈165 см) 4K‑дисплей. Матеріали оздоблення — відкритий шпон дерева, поліруваний метал і елегантне підсвічування — створюють відчуття хай‑теку.
Комфорт і фішки
- Крісла з електроприводом, функцією масажу та розкладною «лоджією» для ніг
- Прозорі відділення для планшетів і смартфонів
- Автоматичний столик з підігрівом чашки та висувним шаховим комплектом
Усе це супроводжує звукова система Dolby Atmos з 42 динаміками — справжній концерт прямо в салоні.
Гібрид і електрика
Mercedes зосередився на повністю електричній платформі Van.EA, але не забув про звичні ДВЗ: платформа Van.CA буде вироблятися на тій же лінії та використовувати до 70 % спільних деталей. Це дає покупцям вибір і знижує «бар’єр входу» для тих, хто ще не готовий до повної електрифікації.



Ціна питання
Нинішній V‑Class у Німеччині стартує приблизно від 55 200 € (≈60 000 $) і сягає 92 000 € (≈100 000 $) з опціями. Офіційна презентація запланована на кінець 2025 року, а продажі в США розпочнуться в 2026‑му. Реальна ціна може виявитися вищою за рекомендовану, тому топ‑версія на платформі Van.EA цілком може коштувати понад 110 000 € — але за затишок рівня «зіркового лайнера» ця сума виглядає виправданою.