
Трохи історії та фактів
Марка починалася у 2007 році як Atieva, а нині в лінійці – чотири версії Air і позашляховик Gravity. Під капотом – до 1 251 к. с. (920 кВт!) та батарея 112 кВт·год на 900 В, що дає до 839 км за WLTP (на практиці – понад 600 км навіть у прохолодну погоду).
Інтер’єр: розкіш, якої багато не буває
Багато шкіри, вставки з дерева і хрому, величезний 34″ дисплей замість приладової панелі – інтер’єр скоріше нагадує літак бізнес-класу. Масаж, вентиляція та обігрів передніх сидінь – чистий релакс. Єдиний курйоз – старомодний «тік-так» покажчиків повороту.
Простір як у представницькому седані
627 л багажника збільшуються до 1 552 л при складених задніх спинках, а ще є «фронт-транк» на 283 л під капотом. Заднім пасажирам теж затишно, хіба що купеподібна лінія даху трохи зменшує простір над головою.

Драйв і комфорт
Air з адаптивною підвіскою відчувається більш маневрено, ніж можна було б очікувати від габаритів (4,98 м × 1,94 м × 1,42 м). Три режими їзди, і «Smooth» – справді плавно і м’яко. У «Sprint» розгін до 100 км/год за 3,2 с – але навряд чи це вам щодня потрібно.
Зарядка та вартість
- До 300 кВт швидкої зарядки: +400 км за 15 хв (в тесті близько 100 кВт).
- Ціна: від приблизно €125 000 за Grand Touring, базова версія від €85 000.

Думка редактора
Air – майже ідеальний «електричний лімузин». Особливо вражає реальний запас ходу: уявіть, їдете з Києва до Львова і назад, а батареї вистачає! Мінуси – дивний звук покажчиків повороту та трохи жорстка підвіска на дрібних нерівностях, але це вже придирки. Якщо бюджет дозволяє, це чудовий вибір.