
Але німці й тут перевершили себе: під капотом ховається величезний шматок пластику, а щоб долити рідину омивача, доводиться шукати крихітний отвір праворуч. І фінальний «шедевр» — миниатюрний «фронтальний багажник», в який поміститься хіба що гаманець чи шарф.
Трохи історії промахів
Audi останніми роками страждає від нерішучих стратегій і відволікаючих нововведень. Замість того щоб вкладатися в реальні інновації, концерн запустив нову марку з тим самим іменем, але написану великими літерами — AUDI. Звучить як жарт, чи не так? А потім представили перший електрокар цієї «нової» марки — E5 Sportback — і все стало ще смішніше.

Чому китайці сміються?
На ключовому для Audi ринку Китаю спроба зберегти високу ціну обернулася провалом: місцеві бренди пропонують більше функцій за менші гроші. Рішення? Запустити «дочку» AUDI, щоб знизити планку і не підірвати статус основної марки. Але логіка, здається, поїхала у відпустку разом із найкращими інженерами.
Передній багажник: місце, де немає місця
Фотографії нижче — найкраще доказ:
- Під капотом — суцільний пластик.
- Відсік для рідини омивача — крихітний, легко пропустити.
- Сам багажник — «керамічна форма» для печива: вгадайте, скільки в нього поміститься? Нічого суттєвого.

Замість «фронтального багажника» вийшов такий собі «кишенечка на вдачу»: трохи місця, але воно марне. Навіщо ж тоді робити цілу відкидну кришку?
Абсурд як стиль життя
Цей приклад красномовно ілюструє, як компанія позбулася здорового глузду. Керівництво, вочевидь, раніше звільнило всіх, хто вмів думати, і тепер результат — проекти на кшталт E5 Sportback. Автомобіль виглядає ніби учасник кастингу на новий сезон «Свинка Пеппа», та ще й коштує не менше за традиційні моделі Audi.
Колись Audi була синонімом продуманості та інновацій. А нині — це історія про те, як втрата ключових фахівців і помилки на топ-рівні призводять до появи абсолютно безглуздих деталей. Цей «фронтальний багажник» — лише вершина айсберга невдалої розробки.

Цікавий факт: у 2024 році продажі Audi у Китаї впали на 15 % — очевидно, не останню роль у цьому зіграла «новаторська» лінійка AUDI. Ось наочний урок: іноді краще не винаходити велосипед, а зробити нормально те, що вже давно працює.