Hyundai i30 2025: Новий седан для практичних водіїв | Авто новини України

Hyundai i30 Sedan N Line. Комфорт і якість збірки

Сидіння забезпечують достойну бічну підтримку та м’якість, але водіям із довгими ногами може бути незручно через недостатню підтримку стегон. Тим не менш, загальна якість матеріалів тішить, хоча інтер’єр Mazda3 виглядає більш преміальним

twitter facebook whatsapp linkedin

Щодо простору, передні пасажири почуваються комфортно, а ось ззаду місця для ніг трохи менше, ніж хотілося б, хоча для дітей і підлітків його вистачить. Багажник i30 Sedan об'ємом 474 літри перевершує Mazda3, що робить Hyundai більш практичним варіантом для тих, кому потрібен додатковий простір для речей.

Технології: що під капотом та в салоні?

Мультимедіа

Автомобіль оснащений 8-дюймовим дисплеєм, який підтримує Apple CarPlay та Android Auto. Однак система виглядає застарілою, а її функціонал обмежений. Дорожчі комплектації пропонують 10,25-дюймовий екран із сучасним програмним забезпеченням, але за це доведеться доплатити.

Двигун і трансмісія

Під капотом — 1,6-літровий турбований двигун потужністю 201 к.с. і крутним моментом 265 Нм, що працює в парі із семиступеневим «роботом». Двигун пропонує трохи більше потужності, ніж у Mazda3 G25 (186 к.с. і 252 Нм), але звучить він грубше, особливо на високих обертах.

На трасі витрата пального становила всього 6,6 л/100 км при використанні бензину 98-го октанового числа, що робить i30 Sedan економічним вибором. При використанні 95-го і 91-го бензину витрата збільшилась до 6,9 л/100 км і 7,2 л/100 км відповідно, що також непогано для автомобіля з такою потужністю.

Як поводиться на дорозі?

Hyundai виконали чудову роботу з підвіскою. Автомобіль м’яко долає нерівності, залишаючись комфортним навіть на поганих дорогах. Шини Goodyear Eagle F1 забезпечують хороше зчеплення з дорогою, що робить керування впевненим.

У місті i30 N Line почувається чудово: швидкі перемикання передач, добре збалансоване рульове управління та жвавий характер роблять його зручним для щоденної їзди. На трасі активний круїз-контроль та система утримання в смузі, що входять до пакету Hyundai SmartSense, перетворюють довгі поїздки на задоволення.

Що там по грошах?

Базова версія i30 Sedan стартує з 19 300 євро, а комплектація N Line, на якій ми їздили, обійдеться у 24 000 євро. Топові версії, включно з N Line Premium, коштують близько 27 600 євро, пропонуючи 18-дюймові колеса, клімат-контроль та шкіряну оббивку.

Конкуренти, такі як Mazda 3 Sedan, починаються з 22 000 євро і доходять до 31 300 євро. Mazda виграє у якості матеріалів та преміальності салону, але Hyundai перевершує її у динаміці та практичності.

Висновок: для кого цей автомобіль?

Hyundai i30 Sedan N Line — це збалансований вибір для тих, хто хоче отримати динаміку, комфорт і простір за розумні гроші. У нього є свої недоліки, такі як застаріла мультимедіа та не найпреміальніший звук двигуна, але вони з лишком компенсуються чудовою керованістю, практичністю та ціною.

Якщо ви шукаєте автомобіль для щоденного життя, який не спустошить ваш бюджет, i30 Sedan N Line заслуговує на увагу.