
Щодо простору, передні пасажири почуваються комфортно, а ось ззаду місця для ніг трохи менше, ніж хотілося б, хоча для дітей і підлітків його вистачить. Багажник i30 Sedan об'ємом 474 літри перевершує Mazda3, що робить Hyundai більш практичним варіантом для тих, кому потрібен додатковий простір для речей.
Технології: що під капотом та в салоні?
Мультимедіа
Автомобіль оснащений 8-дюймовим дисплеєм, який підтримує Apple CarPlay та Android Auto. Однак система виглядає застарілою, а її функціонал обмежений. Дорожчі комплектації пропонують 10,25-дюймовий екран із сучасним програмним забезпеченням, але за це доведеться доплатити.

Двигун і трансмісія
Під капотом — 1,6-літровий турбований двигун потужністю 201 к.с. і крутним моментом 265 Нм, що працює в парі із семиступеневим «роботом». Двигун пропонує трохи більше потужності, ніж у Mazda3 G25 (186 к.с. і 252 Нм), але звучить він грубше, особливо на високих обертах.

На трасі витрата пального становила всього 6,6 л/100 км при використанні бензину 98-го октанового числа, що робить i30 Sedan економічним вибором. При використанні 95-го і 91-го бензину витрата збільшилась до 6,9 л/100 км і 7,2 л/100 км відповідно, що також непогано для автомобіля з такою потужністю.
Як поводиться на дорозі?
Hyundai виконали чудову роботу з підвіскою. Автомобіль м’яко долає нерівності, залишаючись комфортним навіть на поганих дорогах. Шини Goodyear Eagle F1 забезпечують хороше зчеплення з дорогою, що робить керування впевненим.

У місті i30 N Line почувається чудово: швидкі перемикання передач, добре збалансоване рульове управління та жвавий характер роблять його зручним для щоденної їзди. На трасі активний круїз-контроль та система утримання в смузі, що входять до пакету Hyundai SmartSense, перетворюють довгі поїздки на задоволення.
Що там по грошах?
Базова версія i30 Sedan стартує з 19 300 євро, а комплектація N Line, на якій ми їздили, обійдеться у 24 000 євро. Топові версії, включно з N Line Premium, коштують близько 27 600 євро, пропонуючи 18-дюймові колеса, клімат-контроль та шкіряну оббивку.

Конкуренти, такі як Mazda 3 Sedan, починаються з 22 000 євро і доходять до 31 300 євро. Mazda виграє у якості матеріалів та преміальності салону, але Hyundai перевершує її у динаміці та практичності.
Висновок: для кого цей автомобіль?
Hyundai i30 Sedan N Line — це збалансований вибір для тих, хто хоче отримати динаміку, комфорт і простір за розумні гроші. У нього є свої недоліки, такі як застаріла мультимедіа та не найпреміальніший звук двигуна, але вони з лишком компенсуються чудовою керованістю, практичністю та ціною.



Якщо ви шукаєте автомобіль для щоденного життя, який не спустошить ваш бюджет, i30 Sedan N Line заслуговує на увагу.