Honda Passport TrailSport: Міцні гачки для буксирування – авто новини України | automotive24.com.ua

Honda Passport TrailSport: Нові міцні гачки для бездоріжжя

Honda знову вражає! Інженери бренду вирішили показати, що новий Honda Passport TrailSport готовий до найсуворіших випробувань

twitter facebook whatsapp linkedin

Вони продемонстрували інноваційні гачки для буксирування, які здатні витримати вагу одразу двох автомобілів. Така сміла демонстрація одразу привертає увагу та додає впевненості власникам, адже тепер автомобіль ще надійніший у складних умовах бездоріжжя.

Інноваційний дизайн та безпека

На відміну від попередньої моделі, де точка кріплення буксирного пристрою знаходилася під кузовом і була прихована за захисною пластинкою, у новій версії гачки розташовані спереду, безпосередньо на кузові. Вони виконані з міцного чавуну з яскравим оранжевим покриттям, що не лише робить їх помітними, а й забезпечує додаткову довговічність. Цікаво, що незважаючи на свою міцність, ці гачки спеціально сконструйовані так, щоб відриватися у випадку лобового зіткнення, знижуючи ризик пошкодження автомобіля та його складної електроніки.

Переваги нового рішення

  • Здатність витримувати величезні навантаження – уявіть собі, два TrailSport одночасно!
  • Безпечне від'єднання в аварійній ситуації, що захищає конструкцію при зіткненнях.
  • Встановлення на виробничій лінії з використанням електроінструментів для досягнення точних параметрів.

Технічні деталі та цікаві факти

Перед проведенням демонстрації з автомобілів було видалено всі робочі рідини, а трансмісії переведено в нейтральне положення – безпека понад усе. Незважаючи на всі маніпуляції, основні елементи конструкції залишилися стандартними для Honda, що свідчить про високий рівень інженерної майстерності. Мені особисто сподобалася ідея, як інженерний підхід поєднується з інноваційними технологіями: коли автомобіль може «розслабитися» у критичний момент, це виглядає дуже розумно та своєчасно.

Новий підхід Honda вже завойовує симпатії автолюбителів, особливо тих, хто не проти експериментувати з можливостями свого залізного друга поза асфальтованими дорогами. До речі, якщо взяти до уваги, що в багатьох країнах використовують кілометри та літри замість миль та галонів – вся техніка адаптується для міжнародного ринку. В результаті, TrailSport тепер виглядає ще більш впевнено як у міських умовах, так і на справжньому бездоріжжі.