
Вони продемонстрували інноваційні гачки для буксирування, які здатні витримати вагу одразу двох автомобілів. Така сміла демонстрація одразу привертає увагу та додає впевненості власникам, адже тепер автомобіль ще надійніший у складних умовах бездоріжжя.
Інноваційний дизайн та безпека
На відміну від попередньої моделі, де точка кріплення буксирного пристрою знаходилася під кузовом і була прихована за захисною пластинкою, у новій версії гачки розташовані спереду, безпосередньо на кузові. Вони виконані з міцного чавуну з яскравим оранжевим покриттям, що не лише робить їх помітними, а й забезпечує додаткову довговічність. Цікаво, що незважаючи на свою міцність, ці гачки спеціально сконструйовані так, щоб відриватися у випадку лобового зіткнення, знижуючи ризик пошкодження автомобіля та його складної електроніки.
Переваги нового рішення
- Здатність витримувати величезні навантаження – уявіть собі, два TrailSport одночасно!
- Безпечне від'єднання в аварійній ситуації, що захищає конструкцію при зіткненнях.
- Встановлення на виробничій лінії з використанням електроінструментів для досягнення точних параметрів.
Технічні деталі та цікаві факти
Перед проведенням демонстрації з автомобілів було видалено всі робочі рідини, а трансмісії переведено в нейтральне положення – безпека понад усе. Незважаючи на всі маніпуляції, основні елементи конструкції залишилися стандартними для Honda, що свідчить про високий рівень інженерної майстерності. Мені особисто сподобалася ідея, як інженерний підхід поєднується з інноваційними технологіями: коли автомобіль може «розслабитися» у критичний момент, це виглядає дуже розумно та своєчасно.
Новий підхід Honda вже завойовує симпатії автолюбителів, особливо тих, хто не проти експериментувати з можливостями свого залізного друга поза асфальтованими дорогами. До речі, якщо взяти до уваги, що в багатьох країнах використовують кілометри та літри замість миль та галонів – вся техніка адаптується для міжнародного ринку. В результаті, TrailSport тепер виглядає ще більш впевнено як у міських умовах, так і на справжньому бездоріжжі.