Ера інновацій і класики – авто новини світу | automotive24.com.ua

Henrika Fiskera. Нова ера легендарного стилю

Стартап, заснований на імені Henrika Fiskera, який уже довів до банкрутства дві автомобільні компанії, знову повертається з яскравим та провокаційним спортивним автомобілем

twitter facebook whatsapp linkedin

Незважаючи на те, що ім’я Фіскера вже не прикрашає бренд, фірма Karma Automotive продовжує існувати та розвиватися, успішно адаптуючись до сучасних реалій автомобільного світу. Особисто я вважаю цей поворот надзвичайно цікавим, адже іноді навіть невдачі можуть стати трампліном до нових звершень.

Від "Карми" до інновацій

Головний герой розповіді – легендарний Fisker Karma, електроседан з невеликим пакетом акумуляторів, в основі якого використовувався бензиновий генератор. Потужний агрегат у 409 кінських сил дозволяв розганятися до 100 км/год за 5,9 секунд, а максимальна швидкість досягала 201 км/год. Хоча місткий багажник на 195 літрів залишав бажати кращого з точки зору практичності, дизайн завжди був ключовим аргументом на користь цієї моделі. До речі, дизайн – це те, що часто стає вирішальним фактором при виборі автомобіля.

Нові моделі та свіжий погляд

Компанія не планує зупинятися на досягнутому. У планах – ряд новинок, де, окрім електромобілів, з’являться варіанти з гібридною технологією. Наприклад, модель Ivara GT-UV – гібридний кросовер, який поєднує риси універсала та позашляховика. Крім того, розроблені моделі Geysera та купе Amaris, які відрізняються не тільки новою кузовною конструкцією, а й інноваційними рішеннями, як-от двері, що відкриваються за принципом «лебединих крил». Така креативність заслуговує окремої уваги і викликає посмішку у тих, хто стежить за автомобільною індустрією.

Особливості та враження

  • Новий агрегат – переосмислений чотирициліндровий двигун з турбонаддувом
  • Прискорення до 100 км/год за 3,5 секунди та максимальна швидкість 266 км/год
  • Акцент на дизайн: сучасний зовнішній вигляд з елементами ретро

Звісно, за технічними характеристиками оновлені моделі не вражають своїми цифрами, проте стиль і оригінальність можуть зіграти вирішальну роль на конкурентному ринку. Особисто я вважаю, що повернення до бензинових агрегатів для підзарядки акумуляторів – це цікавий експеримент, який може внести свіжий погляд у світ електромобілів.