
Незважаючи на те, що ім’я Фіскера вже не прикрашає бренд, фірма Karma Automotive продовжує існувати та розвиватися, успішно адаптуючись до сучасних реалій автомобільного світу. Особисто я вважаю цей поворот надзвичайно цікавим, адже іноді навіть невдачі можуть стати трампліном до нових звершень.
Від "Карми" до інновацій
Головний герой розповіді – легендарний Fisker Karma, електроседан з невеликим пакетом акумуляторів, в основі якого використовувався бензиновий генератор. Потужний агрегат у 409 кінських сил дозволяв розганятися до 100 км/год за 5,9 секунд, а максимальна швидкість досягала 201 км/год. Хоча місткий багажник на 195 літрів залишав бажати кращого з точки зору практичності, дизайн завжди був ключовим аргументом на користь цієї моделі. До речі, дизайн – це те, що часто стає вирішальним фактором при виборі автомобіля.
Нові моделі та свіжий погляд
Компанія не планує зупинятися на досягнутому. У планах – ряд новинок, де, окрім електромобілів, з’являться варіанти з гібридною технологією. Наприклад, модель Ivara GT-UV – гібридний кросовер, який поєднує риси універсала та позашляховика. Крім того, розроблені моделі Geysera та купе Amaris, які відрізняються не тільки новою кузовною конструкцією, а й інноваційними рішеннями, як-от двері, що відкриваються за принципом «лебединих крил». Така креативність заслуговує окремої уваги і викликає посмішку у тих, хто стежить за автомобільною індустрією.



Особливості та враження
- Новий агрегат – переосмислений чотирициліндровий двигун з турбонаддувом
- Прискорення до 100 км/год за 3,5 секунди та максимальна швидкість 266 км/год
- Акцент на дизайн: сучасний зовнішній вигляд з елементами ретро
Звісно, за технічними характеристиками оновлені моделі не вражають своїми цифрами, проте стиль і оригінальність можуть зіграти вирішальну роль на конкурентному ринку. Особисто я вважаю, що повернення до бензинових агрегатів для підзарядки акумуляторів – це цікавий експеримент, який може внести свіжий погляд у світ електромобілів.