
Дизайн, гідний «айфона» автомобільного світу
За словами Стелли Лі, керівниці BYD Europe, Z9GT — це «Game Changer»: настільки виразний зовні та технологічно, що «закохає європейців», як iPhone затулив конкурентів при запуску. Авто довжиною 5,2 м і вагою майже 3 000 кг залишається маневреним завдяки унікальній системі повороту задніх коліс: два електромотори керують ними незалежно, дозволяючи повертатися майже «на місці» й вміщатися в вузькі місця з радіусом розвороту 4,62 м.
Вражаюча динаміка
- Електромотори: по 240 кВт (326 к. с.) кожен на задній вісі плюс 230 кВт (313 к. с.) спереду дають розгін 0–100 км/ч за ≈3 с (62 миль/год).
- Гібрид Super‑DM: 2,0 л турбо (207 к. с.) у парі з двома електромоторами по 220 кВт (299 к. с.) — сукупна віддача 272 к. с., 325 Н·м.
Розумна система Vehicle Motion Control контролює гальма, підвіску та рульове керування з затримкою сигналу не більше 10 мс, що забезпечує ідеальну стійкість навіть при пробитті шини на швидкості до 180 км/ч (≈112 миль/год).
Інтер’єр і мультимедіа
Всередині — шкіра, світлий бамбук і масажні сидіння з вентиляцією та підігрівом. Задні дивани теж «люксові»: з підігрівом, масажем і вентиляцією. Центральний екран 17,3″ доповнює сенсорний 13,2″ для пасажира, а аудіосистема Devialet з 20 колонками створює звук «як у кіно».



Цікавий факт
Назва Denza — абревіатура: D — Diverse, E — Elegance, N — Novel, Z — Zenith, A — Aspirational.
Що далі?
Європрелод запланований на IV квартал 2025 року. Ціна поки що тримається в секреті, але інженери вже працюють над збільшенням запасу ходу, покращенням потужності, комплектації та зарядки. Інтрига зберігається!