Kia Tasman: Внедорожник з глобальними амбіціями | Автоновини України - automotive24.com.ua

Частина 2: Kia Tasman — позашляховик із глобальними амбіціями

Після першого знайомства з дизайном та інтер’єром Kia Tasman ми переходимо до його позашляхових характеристик та технічної начинки. Цей пікап, створений з урахуванням глобальних вимог, готовий конкурувати з гігантами сегменту, такими як Toyota Tacoma. Які можливості пропонує Tasman для позашляховиків, і що робить його унікальним?

twitter facebook whatsapp linkedin

Позашляхові можливості

Kia Tasman має постійний повний привід і кліренс близько 254 мм, що дозволяє легко долати складний профіль місцевості. Чотири режими руху — «Каміння», «Пісок», «Бруд» і «Сніг» — переналаштовують трансмісію та систему контролю тяги під конкретні умови, а електронний диференціал e-LSD оптимально розподіляє крутний момент, щоб колеса не пробуксовували навіть на слизьких ділянках.

Доступні два двигуни:

- 2,5-літровий бензиновий турбомотор потужністю 277 к. с., який забезпечує жвавий розгін;

- 2,2-літровий турбодизель на 207 к. с., що при поїздках трасою витрачає близько 8,5 л на 100 км і легко тягне під навантаженням.

Обидва агрегати агрегуються з плавним 8-ступеневим «автоматом», тож перемикання передач майже непомітні.

Глобальні амбіції

Виробництво Kia Tasman розпочнеться в травні 2025 року на заводі в Південній Кореї. Перші партії вирушать до Австралії, країн Близького Сходу та ПАР. Наприкінці року очікується поява гібридної й повністю електричної версій для північноамериканського ринку.

За плечима марки — понад 30 років практичного досвіду: від військових позашляховиків до комерційних пікапів, що свідчить про надійність нової моделі.

Висновок

Kia Tasman виходить за межі звичайного пікапа, поєднуючи серйозні позашляхові можливості з комфортом тривалих поїздок. Залишилося почекати перших відгуків, щоб дізнатися, наскільки точно автомобіль виправдає обіцянки виробника та чи стане улюбленцем любителів активного відпочинку й професіоналів, які працюють у найсуворіших умовах.