
Позашляхові можливості
Kia Tasman має постійний повний привід і кліренс близько 254 мм, що дозволяє легко долати складний профіль місцевості. Чотири режими руху — «Каміння», «Пісок», «Бруд» і «Сніг» — переналаштовують трансмісію та систему контролю тяги під конкретні умови, а електронний диференціал e-LSD оптимально розподіляє крутний момент, щоб колеса не пробуксовували навіть на слизьких ділянках.
Доступні два двигуни:
- 2,5-літровий бензиновий турбомотор потужністю 277 к. с., який забезпечує жвавий розгін;
- 2,2-літровий турбодизель на 207 к. с., що при поїздках трасою витрачає близько 8,5 л на 100 км і легко тягне під навантаженням.
Обидва агрегати агрегуються з плавним 8-ступеневим «автоматом», тож перемикання передач майже непомітні.
Глобальні амбіції



Виробництво Kia Tasman розпочнеться в травні 2025 року на заводі в Південній Кореї. Перші партії вирушать до Австралії, країн Близького Сходу та ПАР. Наприкінці року очікується поява гібридної й повністю електричної версій для північноамериканського ринку.
За плечима марки — понад 30 років практичного досвіду: від військових позашляховиків до комерційних пікапів, що свідчить про надійність нової моделі.
Висновок
Kia Tasman виходить за межі звичайного пікапа, поєднуючи серйозні позашляхові можливості з комфортом тривалих поїздок. Залишилося почекати перших відгуків, щоб дізнатися, наскільки точно автомобіль виправдає обіцянки виробника та чи стане улюбленцем любителів активного відпочинку й професіоналів, які працюють у найсуворіших умовах.