Kia Tasman: Новий стандарт пікапів – автоновини України на automotive24.com.ua

Частина 1: Kia Tasman — Новий стандарт у світі пікапів

Kia Tasman — це новий пікап, про який говорить весь автомобільний світ. Його нестандартний дизайн та інноваційні функції розділили думку суспільства: одні бачать у ньому свіжий подих у сегменті, інші вважають, що Kia зайшла занадто далеко. У першій частині статті ми розповімо про перші враження від зустрічі з Kia Tasman, його дизайн та основні характеристики

twitter facebook whatsapp linkedin

Як склався образ нового пікапа Kia Tasman

Коли Kia представила пікап Tasman, реакція виявилася неоднозначною: одні захоплювалися різкими гранями та потужним «лицем» авто, інші вважали дизайн надто агресивним для сімейного автомобіля. Але саме ця сміливість вирізняє Tasman на тлі звичних пікапів.

Прямокутна фальшрешітка та виразні рельєфи кузова не просто прикрашають машину — вони наголошують на практичності. Дорожній просвіт понад 230 мм і оптимізовані обводи бамперів дозволяють впевнено долати бездоріжжя. При цьому Tasman витягує до 7 700 фунтів і вантажить до 2 600 фунтів у кузові — рівень професійних вантажівок.

Інтер’єр: вільний простір і продумана ергономіка

Сідаючи за кермо Tasman, ви відчуваєте простір, створений за рахунок перенесення селектора передач на рульову колонку. У центральній консолі з’явилися:

  • дві бездротові зарядки;
  • три USB-C порти;
  • приховані ніші для дрібних речей.

Задні сидіння регулюються під кутом від 22° до 30°, тож навіть довгі поїздки не втомлюють. А під ними ховається висувна шафка об’ємом до 30 л — невелика, але корисна деталь.

Мультимедіа та безпека

Аудіосистема Harman Kardon із вісьмома динаміками звучить чисто, а Apple CarPlay та Android Auto працюють без затримок. Центральна панель поєднує в собі:

  • два 12,3" дисплеї (комбінація приладів і медіасистеми);
  • окремий 5" екран для клімат-контролю;
  • фізичні кнопки гучності та обдуву, знайомі навіть тим, хто вперше сідає за кермо Tasman.

Короткий підсумок

Tasman вийшов не просто яскравим концептом, а збалансованим робочим інструментом із характером. У першій частині ми ознайомилися з дизайном та плануванням салону. У другій розкажемо про моторні варіанти, режими тяги на бездоріжжі та плани Kia на світовий ринок.