
Давайте розберемося в цьому питанні на прикладі Volkswagen ID.4 2021 року випуску з пробігом майже 100 000 кілометрів. Цей автомобіль став ідеальним прикладом того, наскільки надійними можуть бути вживані електромобілі.
Модель ID.4, оснащена батареєю на 82 кВт·год, зберегла 92% своєї початкової ємності. Це означає, що втрата склала лише 8%, що еквівалентно кільком десяткам кілометрів пробігу. Це типовий показник для сучасних електромобілів, якщо дотримуватись правил експлуатації. Наприклад, важливо уникати частого заряджання до 100% і краще зупинятися на 80%. Також варто враховувати, що найбільші втрати ємності відбуваються в перші роки, а згодом деградація значно сповільнюється.

Дизайн та особливості моделі
Volkswagen ID.4 вже не можна назвати новинкою. Це добре відома модель, яка нещодавно отримала оновлену версію з покращеною батареєю, модернізованими двигунами та більш сучасним інтер’єром. Однак перший випуск, на жаль, не може похвалитися високою якістю оздоблення. Жорсткі пластики та застарілий інтерфейс мультимедійної системи виглядають дещо архаїчно, особливо у порівнянні з конкурентами, такими як Skoda Enyaq. Останній, до речі, використовує ту саму платформу, але пропонує більш комфортний і візуально привабливий інтер’єр.
Попри ці недоліки, ID.4 залишається надійним і популярним автомобілем. Електродвигун потужністю 150 кВт забезпечує чудову динаміку на низьких швидкостях. У міських умовах електромобіль поводиться впевнено: розгін миттєвий, керування відмінне і зрозуміле на інтуїтивному рівні, а підвіска згладжує нерівності дороги.

Випробування часом: як поводиться батарея?
Ключовий момент, який варто відзначити, — це стан батареї. Незважаючи на значний пробіг, батарея ID.4 зберегла свою продуктивність. Потужність двигуна і загальна надійність залишилися на високому рівні, що ще раз доводить: вживані електромобілі за правильного використання можуть бути так само ефективними, як і нові.